Latest Obsession

 
 
 
 
H A P P Y Lördag på er!! 
S e g familjs har vi hemma idag och vi har precis gjort oss iordning . Den där dumma förkylningen håller sitt grepp om oss alla . sessorna ska med kompisar och tim ut lite senare men annars pyssle fix  plock dag som oftast 
 
I’ve got a new breakfast addiction, avocado sandwich , it’s so delicious!
alltså jo jag har fått dille på advokado macka . går bra även med ägg på och lite salt ska de va mumms Kan äta detta var dag typ Yummi!! 
 
idag L.ö.r.d.a.g., en ganska regngrå sådan, och jag känner mej gnällig och ont överallt men ja ja här kämpar vi på som vanligt 
Har ändå varit duktig Både diskmaskin, tvättmaskin kör och  en sockerkaka står i ugnen 
Har varit så sugen så nu bakade vi en idag att  ha mys fika me 
Försöker ändå ta tillvara på denna dagen hoppas ni oxå gör det 
 
 
Vad hittar ni på en dag som denna??
Nej nu måste jag visst kila här – ha en fin lördag girls!
 
Önskar dig en magisk dag och du – follow your dreams!
Kramar & Kärlek
#1 / / Lena:

Jag har också en crusch på det nu! Fast jag har lite majonäs på också och örtsalt istället för vanlit salt. GÖTT!!!!
JÄTTEFIN kopp du har med! Ekohallen?
KRYA på dig å sessorna
KRAM

Svar: japp vännen koppen är eko . ja o ägg på me brukar ja ha så mummsigt . Tack ja det är en skit influensa o ja tycker det räcker med denna jäkla värk ja har usch fin söndag goaste du KRAAAAM
Ullie Webersköld

#2 / / NICOLE:

Åh det är ju såå gott :D

#3 / / jannice:

Avocdao mackor är mumsigt! ha en bra helg. kram

#4 / / Alice Lindström:

Jag älskar avokado mackor!

#5 / / Days by Johanna:

åh mackan såg god ut och så gott med sockerkaka! :)

Här var det iaf uppehåll en stund så jag kunde klippa gräsmattan och plantera lite i rabatten.
När jag börja gräva ut en ny rabatt börja det regna, typiskt!

#6 / / Sara:

Älskar avockado på mackan så otroligt gott. :)

#7 / / Linnea Kinis:

avokadomacka är så gott :D

#8 / / JoJo:

avokado på macka kan vara bland det bästa som finns :D

sv; tack vad glad jag blir att du tycker det :) nej det kändes knappt :) kram och fin lördag till dig <3

#9 / / Asylmamma:

Så mysigt med sockerkaka😍 Och förstår helt klart varför du älskar avokadomackor, bästa frukosten!

#10 / / Gabriella :

Åh såå gott!!

#11 / / Sussi:

Åhh vad gott med sockerkaka, det var väldigt länge sen jag åt det.
Vi har fönsterbrädan halvfull med avocado. Sambon lägger dom där för att dom ska götta till sig ;) Får testa på macka sen, det såg gott ut :) Kram

#12 / / Dixi Wonderland:

Va gott med sockerkaka :D

#13 / / cecilia:

ååå jag älskar avokado!! :)

#14 / / Netti Starby:

Åh nu blev jag jättesugen på en nybakad sockerkaka! :-D Kramis

#15 / / Jennifer:

Vad gott 😊

#16 / / Annelie:

Gött med avocado,,, men jag får djävulskt ont av gallan av det, så jag törs inte äta det.
Gött med nybakad, ljummen socker kaka och ett glas iskall mjölk till det... *snålvattnet rinner*

Ha nu en helt underbar söndag.. // Massa Krams Annelie

#17 / / Simone Frithiof :

Usch för förkylning, kan verkligen hålla i sig länge tyvärr ☹️ hoppas att ni snart slipper den allihopa och att ni hade en mysig lördag tillsammans! Själv var jag iväg och firade min moster som fyllde år ☺️ Kram!

#18 / / Simone Frithiof :

Usch för förkylning, kan verkligen hålla i sig länge tyvärr ☹️ hoppas att ni snart slipper den allihopa och att ni hade en mysig lördag tillsammans! Själv var jag iväg och firade min moster som fyllde år ☺️ Kram!