Jag vågar knappt säga det

 
Min lilla underbaring minsta skatten   ❤️ ❤️
F.L.I.C.K.R.U.M ..va det här  
 
Medans vi andra haft en snorig lugn chill dag i joggisar har två sessor möblerat om sina rum här hemma 
Japp  Idag har minsta skatten FELICIA möblerat om i sitt rum   .. Igen ... 
Ja jag sa ju det efter förra gången det dröjer inte längre innan det blir  en nästa gång igen .. 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt hjärtan mina/våra älskade sessor och prins , så vackra så fina 
Hur har vi fått så fina barn ?? 
 
 
 
Nu har jag tagit mej ännu en kurerande kopp med ingefärste blandning ( Tack Åsa jag tror det lättar ) Men fy fasen så äckligt det är he he men bara det hjälper så 
Whiskyn fick ja dock va utan hade ingen hemma 
Bort Baciller Bort!! 
 
 
 
Jag vågar knappt säga det : 
Men i morgon DÅ ska jag äntligen gå till jobbet igen tjohooo 
G.  L  A. D 
Jag ska pröva att jobba 50% så vi får se hur det känns 
Jag känner ju att jag vill pröva hur det går och ja hoppas det funkar ett tag nu 
 
Nu ska jag kika in till er lite sen tidigt i säng
Nu fångar vi den här måndagen i morgon och fyller den med positiv energi! 

Kramar & Kärlek

 

 

#1 / / Annelie:

Hahahaha, jag var exakt likadan när jag växte upp,, höll på med rum för jämnan. Skulle nog göra likadant än idag, om det ginge. Enda stället vi kan "möblera" om på är i köket, vi kan flytta bordet från fönstret till väggen istället..
*L*

Ha nu en JÄTTEfin arbetsdag vännen.. // Kramar om Annelie

#2 / / Helen:

Så fint! Lycka till på jobb

#3 / / Helen:

Så fint! Lycka till på jobb

#4 / / Johanna Utterberg:

Vad kul att du ska pröva och jobba idag, lycka till! :) Kramis

#5 / / Dixi Wonderland:

Min bästis brukade möblera om sitt rum mitt i natten ;)

#6 / / Linnea Kinis:

kul att möblera om! :)

#7 / / Linda:

Så fint rum!

#8 / / MALIN:

Det är ju kul att möblera om haha! Gjorde också det en hel del när jag var yngre! Kram

#9 / / JoJo:

åh så fint rum hon har. är ju nästan så att jag blir avis på henne! :D haha! kram kram

#10 / / Kattis:

Haha jag möblerade också om mitt rum hela tiden när jag var yngre och bodde hemma!😋 Nämen vad roligt att du testar att jobba idag, hoppas du haft en riktigt bra dag på jobbet!!😀 kramar <3

#11 / / LIL' BABUSTYLE - Here's my story:

Åh, älskar att möblera om! Jag gör det typ hela tiden. Så fort ja får chansen! Inte så uppskattat av mina föräldrar dock. Hah.

#12 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Så fint hon har det och hoppas att det gick bra på jobb <3

#13 / / NICOLE:

Kul att jobba igen :D Och så kul för dem att möblera om! Det gjorde jag också ofta som yngre :D

#14 / / Gabriella :

Åh såå himla fint!!

#15 / / Heléna:

Så fint hon har det :D Hoppas det har gått bra på jobbet och krya på dig vännen <3 Kramar <3

#16 / / Sussi:

Så kul att möblera om. Så fint hon gjort det :) Hoppas det gick bra på jobbet idag. Kram

#17 / / Suss:

Hoppas din jobbdag gick bra. Tack för dina gulliga hälsningar hos mig. Krya på dig, kram Suss

#18 / / Asylmamma:

Åh vad härligt det är med möblera om- åldern 😍 Hoppas det gick bra på jobbet❤️❤️

#19 / / Julia:

Härligt att möblera om! Hoppas jobbet gick bra!

#20 / / Julia:

Härligt att möblera om! Hoppas jobbet gick bra!

#21 / / Cecilia:

^Åå lycka till på jobbet!! <33