Försäkringskassa tar alltid priset =(

 
 
När det blir ett sånt där Tråkigt Gnälligt Inlägg igen ... 
 
 
Förlåt mej kära undebaringar men man känner all bara känns så meningslöst 
 
Hoppas ändå allt är väloch bra hos er Att ni haft  en fin dag 
 
 
Ni vet en sån där dag när man typ har tjatat i telefonen i timmar känns det som . ringer dit , ringer dit, de skickar en överalllt och man får sitta i telefonkö ... suck vilken tid det tar och sen inte hjälrper 
 
 
Alltså försäkringskassa de tar alldtid priset i idioti!! 
Att alltid få deras fylla i saker, eller komplettera, eller ny doktor måste skriva mera 
komplettera igen .. Suck jag orkar verkligen inte detta Det tar alla priser som finns!! Varför ens hålla på 
Jag håller verkligen dem som säger man måste va pigg för att orka med alla deras saker 
 
 
 
 
 
 
Men höörni 
Ja måste alltså fråga ja har inte haft Olivträd nu på ett tag och vet inte när man ska ta in det 
Är ni duktiga på sånt ?  har ni erfarenheter och vet lite? Dela gärna med er till lilla mej så dlipper kanske min att döö 
 
Nu blir det sängen här så himla trött efter kvällsjobbet här 
 
På återseende ni  rara
 
NaTti KrAmAr!!
SwEeT dReAMS! 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Netti Starby:

Usch och jag har hört av andra om hur jobbigt det är med försäkringskassan! Kramis

#2 / / Anonym:

Jag lider med dig. Att orka med fkassan samtidigt när man faktiskt är sjuk
Usch!
💗💙💚💛💜🖤💝💖
Kram Lena i Bankeryd

Svar: Ja alltså Lena du fattar inte =( ja orkar inte o ja har typ ringt hela månaden nu igen var dag o flera tider o allt usch orkar inte snart börja ja jobba alla prosent bar för ja inte orkar längre. kramar finaste du <3 Bästa Lena
Ullie Webersköld

#3 / / Annelie:

Men gumman då,,, vad jobbigt att ha det så tufft med FK.
Jag har ju också både hört och läst om att det är såå tungrott för vissa och vissa har det jättelätt :-(

Jag har tackat min god Gud mer än en gång att jag har haft Göran vid min sida,,, för han har verkligen hjälpt mig, slagit näven i bordet när det har gått tungt och så vidare.

Ha nu en riktigt bra onsdag min kära vän.. // Kramar om Annelie

#4 / / åsa i åsele:

Fkassan är verkligen en gnizzelzon... typ varför göra det lätt och smidigt då det går att göra svårt å i princip omöjligt ;-)
Jag hoppas det ordnar sig till det bästa, jag hade god hjälp av min fackrepresentant då jag hade som mest kontakt med fkassan, dem hjälpte mig och var verkligen ett stöd.

+ 4 och risk för regn, Elin säger: meen jag behöver ingen jacka... den här hoodien är jättetjock. Jag tvingade på henne en skaljacka, om inte så har hon ju möjlighet att ta på vid regn även om Elin vägrar jacka så länge jag icke är i närheten.

Jag tror att då temperaturen är under + 2, 3 grader bör Du ta in olivträdet,
tänk på att om det är stjärnklart på kvällen då Du "gör natt" kan det bli kyligt om natten.
I alla fall här hos mig är det risk för nattfrost.

kram

#5 / / Petra Olsson:

Ingen aning ang olivträd har ett som står ute men nu vill jag nog ta in det vi hade 1 grad i morse det låg frost på taken. Kramar fina 💕

#6 / / Eva`s blogg:

har oxå ett olivträd, vet inte hur man gör, har hört att det inte trivs inne så jag får se :) ja du fk är skit!!! hoppas det löser sig för dig stor kram <3

#7 / / Julia:

Kramar!!!

Olivträdet far så fint!

#8 / / Norahsmamma:

Usch de är inte alltid lättta att ha att göra med. kram

#9 / / Angelica:

Fy :( Hoppas det ordnar sig!

#10 / / Cecilia:

Men alltså jaa försäkringskassan är hemska! Man får vara lika hemsk tillbaka i sånna lägen :)<333

#11 / / Jennifer:

Försäkringskassan skojar man inte bort :(

#12 / / NICOLE:

Usch vad jobbigt alltså! Är glad att jag inte behöver ha med stora myndigheter att göra.. SV: jaa jag samlar lite på Green gate, älskar det :D så fint!

#13 / / Johanna Utterberg:

Fyfan vad jobbigt med alla blanketter och samtal... Glad att jag slipper det! Kram

#14 / / Louise:

Hoppas de ordnar sig för dig! Tråkigt att de ska va så krångligt:/

#15 / / Linnea Kinis:

åh så jobbigt med massa telefonkö och krångel!!