Får tänka lite och jobba mera ergonomiskt i stället

 
 
 
Regnet öser ner och det känns verkligen som höst..
Vi tänder ljus och myser under filten med filmer halva dagen 
 
.Allt väl hos er hjärtan ?
Här håller den dumma förkylningen sitt grepp om mej eller ja de andra i familjen oxå 
Igår kväll va det inte bara huvudvärk och halsont igår satte det sej på stämbanden oxå så nu är jag hes 
Lugn och skönt säger min kärlek Fattar inte vad han menar med det he he 
 
 
 
Andra dagen på jobbet : 
 
Är såå trött hela tiden. Somnar i soffan när vi ska se på tv och har svårt att orka med vanliga sysslor som tvätt, laga mat eller plocka undan  Men men måste väl bara komma in i rutinerna igen så blir det bättre
Sen bara förkylningen är över så 
 
 
 
 
Får tänka lite och jobba mera ergonomiskt i stället :
 
. Jag tror att när sista sista operationen misslyckades  eller hur det ska sägas (  jag väntar ju ännu att borrningen ska underlätta ) och det inte längre fanns något att erbjuda för att förbättra min livskvalitet så rasade allt egentligen Men läkaren har fått mej så lite ljusare  stig  Nu väntar en röntgen igen här och vi ska gå framåt 
Japp Jag kämpar på . Har ju en hiskelig värk då jag kommer hem  från jobbet och idag gick jag för mycket i trappor risken att man inte tänker sej för och jobbar mera ergonomiskt i stället men ja ja får tänka lite mera 
I morgon eftermiddagsjobb och möte så kanske sitta mest då 
Så skoj attträffa alla JAG ÄR SÅ GLAD!!! 
Att va det piggar upp en Både jobbarkolegor så gulliga och vårdtagare helt Bäst 
 
 
 
 

Tack, tack, tack!

Så mycket kärlek som flödat genom min skärm de senaste dagarna, önskar att jag kunde ge lika mycket tillbaka till var och en av er.

Ni hjälper mej kämpa vidare 

 

 

 

 
 
#1 / / Netti Starby:

Du är så himla duktig som kämpar på trots din värk! <3 Kramis

#2 / / Eva`s blogg:

god morgon söt fis ...värken är ett helvete o man får stå ut bara :( kämpa på stor kram o fin dag

#3 / / åsa i åsele:

Värk är ett ovälkommet sällskap, tyvärr så verkar det som om värk biter sig fast å icke vill lämna den utsatta personen.
Det går ju icke att ta hur mycket värktabletter som helst, speciellt om man dessutom ska köra bil.
Att kämpa är bra, men känn efter innan det blir allt för outhärdligt, Inget blir bättre av att Du däckar å mår skit jämt.

Skönt läkaren försöker hjälpa, så länge hen finns vid Din sida har Du en chans att få hjälp.

Även jag har börjat känna av förkylning, snorig å ont i halsen, helt galet om vi redan nu ska påbörja förlylningsracet ;-) det hade väl fått dröja fram till i november i alla fall.

kram

#4 / / Anita:

Ååh, så fint med ljung! :D

#5 / / Alice Lindström:

Hoppas förkylningen går över fort!

#6 / / Norahsmamma:

Hoppas att din värk försvinner snart!!

#7 / / Dixi Wonderland:

Här öser regnet också :(

#8 / / jannice:

Vad fint du har gjort!=)

#9 / / NICOLE:

Å så fint du har det :D Jobbigt att ni är sjuka :( Hoppas det snart blir bättre!

#10 / / Jennifer:

Rutiner är viktigt för mig 😊

#11 / / Johanna Utterberg:

Så jobbigt med värken men förstår att det var kul och träffa alla på jobbet igen :) Kram

#12 / / Kattis:

Du är så duktig som kämpar på men hoppas din förkylning ger med sig så tröttheten kanske lättar lite iaf!☺ Kram

#13 / / Linnea Kinis:

ja nu kan man tända ljus, lite mysigt!

#14 / / Days%2520by%2520Johanna:

Skönt coh jobba igen gissar jag även om du är trött och har ont. hur mycket jobbar du?

#15 / / Gabriella :

Mysigt med ljus och filt!!

#16 / / Annelie:

Har du arbetskamrater som tar mer än dig just nu,,, jag menar som är omtänksam mot dig och dina problem med smärta osv just nu..??
Det är ett helvete att ha så ont bara för att man jobbat halvtid... :-/ *stackare*
Visst, nu kan det ju vara så också att du är OVAN att jobba, bara du kommer in i det så, kanske allt underlättar för dig.. *vi får hoppas på det*

Kramar om vännen.. // Annelie

#17 / / Amanda:

S¨härliga bilder <3