Är det varma moln som kommer in ?

 
Japp och nu har klockan blivit midnatt igen 
Har haft jobbkväll här  och har svårt att koppla av efter. ... men ville bara kika in och önska en fin start på helgen 
Hoppas er helg har startat på bästa sätt . 
Kanske en lugn helg eller en med lite fart i ?
Hur som helst nu ner mellan de GRååå som jag nu har och sluta mina blå 
Lite vitsig där .Behövs efter denna "gråtiga dag" 
 
Hörrni vilket hemskt åskväder vi hade här idag Är det varma moln som kommer in ? 
Nä säkert inte säkert samma väder som idag 
Nu har jobb helgen börjat så 
 
Önskar er en kalasfin helg, på återseende!
 
Pussar och Kramar och Tack   till   er ♥
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Nazima:

Jisses vad det regnat och även åskat!

Svar:Tack snälla! Hoppas för din skull att helgen går fort,och att du får lite ledigt i början av veckan! Kram tebax

#2 / / Anita:

Ha en fin helg även du! Kram

#3 / / MALIN:

Hoppas att du får en jättebra lördag! Kram

#4 / / elin:

Fin bild , hoppas du få en super bra lördag!<3

#5 / / Eva`s blogg:

Vacker blomma :) och nästa helg är det min tur :) he he ja tiden går fort & jag hoppas du får en toppen helg även det är jobb. Kram kram

#6 / / Dixi Wonderland:

Jag och Bonzo gick och mötte min sambo i spöregn, åska och blixtar. Mindre roligt men idag är vädret jätte fint :D

#7 / / Ama de casa:

Här regnar det idag. Ja, enligt vädersajterna då. Tittar jag ut så är det sol - snart dags att gå ut i "regnet" :-D

Ha en fin lördag!

#8 / / NICOLE:

det tar sådan tid att varva ner efter kvällsjobb :( . Det stod att det skulle åska här med men jag hörde då inget. Hade dock varit behövligt :)

#9 / / Netti Starby:

Hos mig har det inte regnat och ha en fin dag! :-D Kramis

#10 / / Kattis:

Här har vi klarat oss från åskan men regnat har det gjort varje dag dock...och alltid när man ska ta sig någonstans tycker jag!😛
Hoppas ni har en fin helg hela familjen! Kramar

#11 / / Petra Olsson:

Jaså har du börjat jobba igen 💕Här har vi 16 grader o sol så underbart kram

#12 / / Linnea Kinis:

hoppas du också får en fin helg, trots jobb!

#13 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

vi har inte haft nåågon åska, men det är tur för jag är såååå rädd >.<

#14 / / åsa i åsele:

Ingen åska, men inte heller nån värme, fryskallt, grått å regnvarning.

Har varit med Elin på hästevent... inte direkt bra pga min allergi, men ibland är det sånna smällar man får ta ;-)
Elin har ridit lite... det gick väl inte så bra, hon var icke nöjd.

Har varit ner till mina föräldrar, min äldsta syster å två av hennes vuxna barn var där. Konstigt tycker jag då "barnen" 2 år gamla inte har något eget liv utan hänger med mamman/min syster, pojken 29 år bor fortfarande hemma, vilket mamman/min syster tycker är bra... Galet!! Jag kan ju tycka de borde leva ett vanligt vuxet liv å inte vara barn...

Efter jobbet kommer C hit och äter, R jobbar till i morgon kl 8, han kör ju taxi.

kram

#15 / / cecilia:

Här har det varit soligt idag!! :)

#16 / / Gabriella :

Usch så trist med åska!!

#17 / / Johanna Utterberg:

Hoppas du har en fin jobbhelg! :) Kram

#18 / / Ida:

Fin bild!! <3 ha en undebar helg!

#19 / / icaibloggen:

Sv: Precis, alla får vi våra "cravings" oavsett man e gravid eller ej. haha. Men detta blev att om jag inte hade hemma fick jag typ panikattack, vi fick köra till närmsta affär så vi var framme några minuter innan affären stängde.. Så det var hela tiden stress, nu äter jag annat istället haha