Vandrande pinnar - nostalgi

 
Obeskrivligt vackert är det verkligen 
Man glömmer hur det är men när solen lyser sååå vackert!! 
 
 
Tingeling raringar! 
God kväll vacker. Hoppas allt är väl?
 
Måste börja med att säga TACK TACK Tack Tusen Tack för era fina ord och att ni gillar mitt hem 
Guuud va gulliga ni är!!! Alltså ja har varit i nåt  sådär ni vet . höst/vinter  depp grej här.. allt är trist och hemma får ja inte till det alls och så ni ... Ni bara Öser över mej fina ord och komplimanger Blir sååå Glad!!
Gulliga ni  ❤️
 
 
 
Vandrande pinnar = Nostalig 
Idag va vi hos Mia en sväng som har skaffat  vandrande pinnar 
Oj som man tänkte tillbaka sej då man va liten och hade egna 
 
Hade ni oxå några ?? 
De gör ju inte mycket väsen av sej om man säger så går sakta lunkande vinglande fram och tillbaka 
Så roliga när de går 
Felicia skulle ha den i handen det kittlades lite sa hon 
 
 
 
Läggdags för mig alldeles strax och jag måse somalltid  (likt alfons åberg )
Ska bara in på den sidan och kika först sen så i säng... Bara denna sidan oxå .. bara denna me ,,, suck 
 Blir hon aldrig vuxen ?       ha ha nä kanske inte.  
 
Önskar dig en Godnattsömn när det är dax 
 
Vi hörs senare i morgon då raringar! Puss!  och glöm inte att .. .Du är värdefull.!
Kramar & Kärlek!
 
 
 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Jag hade också vandrade pinnar när jag var liten men dom lyckades rymma ifrån mig minns jag. Ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Har aldrig haft nån vandrande pinne å har aldrig sett någon i verkligheten. Sånna insekter var tydligen inte vanliga där jag växte upp... troligtvis eftersom det var på landsbygden å djuren hade mer eller mindre päls... fiskar å sköldpaddor fanns det dock, så kanske jag bara glömt av vandrande pinnar ;-)

Kyligt värre, nu på morgonen minus 7.5 jag tyckte Elin skulle skjutsas till skolan men nej hon skulle cykla.

Även om operation, byte av knäled låter hemskt så måste det vara ett bättre alternativ till att ha det som Du har det nu.

Jag har ju svårt att kliva upp på stol, att sätta mig på golvet etc då mina ben, knän vägrar samarbeta men jag kan ju gå utan att direkt avlida ;-) Idag har jag värk och ont, tror det beror på det kyliga vädret, eller kanske har jag gått lite väl mycket senaste dagarna ;-)

Ha en fin fredag, kram

#3 / / Linda:

Haha oj, kul med vandrande pinne :-)

#4 / / Boel:

Hoppas du får en fin helg :D

#5 / / Dixi Wonderland:

Jag känner ingen som haft vandrande pinnar men kul att du har fått träffa en :)

#6 / / Ama de casa:

Märkliga insekter det där... Tänk vad naturen kan fixa till! :-)
Ha en fin fredag!

Nej just vandrande pinnar har jag aldrig haft :-p. Tycker de är lite läskiga faktiskt :D

#8 / / Johanna Utterberg :

Haha första gången jag ser en vandrande pinne! ;) Kram

#9 / / NICOLE:

Tycker det är lite smått med vandrande pinnar :O har nog aldrig sett en i verkligheten haha men tanken på att de förökar sig så är ju läskigt! ;) Ha en toppenhelg!!

#10 / / Biggeros:

Min dotter dkulle passa klassens vandrande pinne men tog ihjäl den. Så hon gick ut i skogen och ersatte den andre med en skogspinne och lämnade tillbaka till klassen......😁😀😂🤣
Nej, vi fick köpa en ny och berättade inte om att den andra var stendöd. Trevlig helg finis!!

#11 / / Caroline:

Så fint när solen tittar fram en stund. :) Hoppas att du får en riktigt fin och trevlig helg med mycket glädje. Kram

#12 / / Petra Olsson:

Dessa pinnar hade aldrig jag:) haha måste vara svårt o se dem? skulle lätt tro det var ngt som skulle in i dammsugaren.kramar

#13 / / Ida:

Härliga färger på löven n!! :D

#14 / / Linnea Kinis:

jobbigt med höst/vinter-depp, hoppas du får lite ny energi och motivation snart igen! :)

#15 / / Pauline Hurtig:

hihi så roligt med vandrande pinnar!