Tar musten ur en.... blir ledsen

 
 
Ibland är man bara sådär jätte trött 
 
 
Nu är det verkligen höst på riktigt! så grått och blött och luften är fylld av löv som trillar av träden  och luften som blivit kallare.. Det går fort mot vinter nu känns det som med såna dagar som idag hua vilket rusk väder Regn blåst har vi haft här idag så grått så mörkt  Jo jag ogillar regniga dagar .. det vet ni och . idag har årstiden faktiskt  visat sig från sin allra blötaste, mörkaste och blåsigaste sida, burrr! 
 
Ja idag va jag förbi jobbet en liten stund  MEN så härligt att några va där inne och jag fick träffa kramas lite och tjata SOM jag Saknar det !!! Så behövligt att tanka min energi me dem !  Goa kolegor 
 
Efter ett samtal igen med försäkringskassan va jag så ledsen och deppig så detta tar ju musten ur en 
och man blir bara mera ledsen och frustrerad ALLTID sina bestämmelser och allt som ska gås igenom jag orkar inte deras skit !!! Förlåt men va uppgiven man blir!! 
 
Sov så gott raringar 
Här ska det krypas ner emellan de vita och med min onda kropp och hoppas på bättre väder i morgon 

LoVe!

KRAAAAAM 

 
 
#1 / / Netti Starby:

Usch försäkringskassan är verkligen jobbiga och hoppas att vi får soliga dagar snart igen! <3 Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Försäkringskassan... jo meen Yes, de gör inte det lätt för den sjuke... lite "sparka på den som redan ligger".

Vädret, jaa va ska jag säga... regn, regn och regn... skulle det kommit som snö skulle vi haft ett par dm.
Vi har omkring + 7 grader varmt just nu.

Egentligen skulle Elins klass på cykelutflykt idag, men det blev inställt pga vädret.

Jag hoppas Din tisdag blir bra, kram

#3 / / Linda:

Usch för dem!! <33

#4 / / Dixi Wonderland:

Usch, blir så ledsen för din skull :(

#5 / / Amanda:

Usch stackaren, hoppas allt löser sig! Kramar på dig <3

#6 / / Ama de casa:

Fy vad jobbigt...

#7 / / Madeliene:

Styrkekramar! <3

Svar: Tack så jättemycket sötnos! <3

#8 / / Petra Olsson:

Skickar en styrkekram till dig , kramar

#9 / / Heléna:

Krångel tar verkligen musten ur en :( Hoppas det löser sig snart vännen <3 Många varma kramar till dig i höstrusket <3

#10 / / Johanna Utterberg:

Fy vad jobbigt med försäkringskassans bestämmelser.. :/ Kram

#11 / / NICOLE:

Usch :(( Men det är tur att du har bra kollegor :)

#12 / / Eva`s blogg:

Ja du dem är inte lätta att ha att göra med, ger dig en bamse kram o hoppas du snart är lite gladare min vän <3 kram kram

#13 / / MALIN:

Skickar massvis med styrkekramar! Kram

#14 / / Gabriella :

Många kramar till dig!! <3

#15 / / Boel:

Försäkringskassan är alltid tråkiga att bråka med :( Hoppas allt löser sig!

#16 / / Jennifer:

Usch jag blir så trött och nedstämd på hösten och vintern :(