Min tand är lös

 
En liten sneak peak inne hos Felicia losan posan 
 
Hello raringar! 
God afton darlings!
G O K V Ä L L   sötaste ni 
Eller ja Gomorra till er som har  early Morning Ja ni är ju några stycken 
 
Känner mej nästan nervös nu för i morgon så ska min ortoped läkare ringa. Han är jätte bra så det är inte det men ja det blir kanske op igen .. men ja har ja något mera val ? Kan inte gå såhär mera och man blir nertryckt o deppig så nä ja får helt enkelt se va han säger är bäst 
 
Min Tand är lös den är jätte lös och när jag tappat den blir jag en store tös ......... ♪♫•*•♫♪
 
jodå idag har Felicia ägare utav rummet tappat en kind tand oxå ...så japp nu inväntar hon tand fen 
( och från en säker källa kan ja säga att jodå det kom en guldpeng där ) 
Någon som blir lycklig 
 
 
Och ska den ena sessan möblera om så ska den andra oxå såklart Så ja här fixads lite med hyllor byrå och sängen åt andra håller Vips så va det klart !! 
 
 
 
 
 
 
Jo deras på hitt är ju dummheter brukar mamma säga  ha ha    men ja deras galna påhitt får mej att må bra och bli glad så ja ja de får väl fortsätta möblera om i sina rum då 
 
 
 
Nej, nu är det good vibes only som gäller här hemma och jag satsar på positiva saker såna som jag gillar oh får mej må bra 
Vad säger ni om det?? 
 
Snart... off to  bed featuring Mr.Pillow…zzz…!
 
Så sov så gott när det är dax sötaste ni 

Önskar dig en magisk  morgon dag fylld av härliga stunder! 

Kramar & Kärlek!

 
#1 / / Netti Starby:

Jättefint rum och hoppas att det kommer gå bra med läkarsamtalet! <3 Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Go morgon min fina <3
Läkarsamtalet går säkert bra, höll på att skriva att det snart inte kan bli värre...
men ja Du förstår förhoppningsvis hur jag menar.
Även om det är jobbigt med ny operation så kan Du ju icke fortsätta ha det så här.

Såg Du att jag faktiskt bytt matta i köket :)
var ju liksom tvungen... tur mattan går att köra i tvättmaskin :)

Jag hade ju hoppats att C skulle ha en stor tvättmaskin i sitt hus där de hyr lägenheten,
tänkte att jag skulle kunna tvätta mina stora trasmattor där... men nix, bara en helt vanlig "hemma tvättmaskin",
så jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra med mattan jag hade i tv-rummet som blev väldans genomblöt av juice i helgen då Elin & Nea satt där å fikade å ett glas ramlade på golvet å gick i krasch, hade det varit sommar - plusgrader - hade J kunnat ta högtryckstvätten men nu är det ju för kallt att tvätta matta utomhus.

kram

#3 / / Anita:

Fint rum! :D

#4 / / Dixi Wonderland:

va fint ni bor :)

#5 / / Jennifer:

Är det du som möblerar även barnens krypin? :)

#6 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

jag hoppas att det går bra med läkaren. Jag lider verkligen med det du berättar, jag har själv fått bråka och bråka och bråka med försäkringskassan så det är verkligen en kamp jag delar med dig <3

#7 / / Johanna Utterberg :

Hoppas det kommer gå bra även fast att det blir op. :) Kram

#8 / / Amanda:

Så himla fint hon har det <3

#9 / / Kattis:

Hoppas det gick bra att prata med ortopeden idag! Så roligt ändå att de små håller på och möblerar om och förnyar!☺
Kram

Så fint rum :D. Härligt med tanden också :).
Tror du gör alldeles rätt med att försöka tänka positivt :).

#11 / / Pauline Hurtig:

vilket fint rum :D

#12 / / NICOLE:

Hoppas ortopeden kom med bra förslag :)

#13 / / Linnea Kinis:

Så fint hon har det :)

#14 / / Louise:

Men så fint hon har det och va roligt att tandfen kom! :D Hoppas det gick bra för dig idag!