lekbus

 
 
 
FREEEEEDAG va det idag 
Nu har helgen börjat och jag hoppas allt är väl hos er och ni fått en fin start på helgen 
 
Idag har jag gjort nya naglar och det är jag så lycklig över känner mej så fin  sen har  
Jag och skatten sessorna har varit iväg mestadels utav dagen och sen 
Träffat BästaErika och Jack på A6 en sväng mysigt  med bebis lekbus i lekavdelningen 
sen va vi så trötta så det blev lite hämtmat hem med idag 
Sen va det idol här oxå inget jätte fan men sessorna kollar så ja då sitter mami här och slö kikar 
 
Ska ni göra något särskilt i helgen ? 
 
Här är det jobb helg för maken så jag och skatterna ska hitta på lite i morgon hoppas vi 
Bara lilla Ebbis som blivit förkyld här i kväll men ja ja vi får se hur det utvecklas 
Nu väntar de vita på mej och maken som ligger där och snusar redan såååå
 

Önskar dig den allra b.ä.s.t.a. morgon dagen! 

Kramar & Kärlek!

 
Publicerat i Allmänt / ljus
Taggar: kök / ljus
#1 / / Linda:

Så mys!!

Jag ska bara ta det lugnt och plugga en del .-)

#2 / / Eva`s blogg:

super mysigt vännen :) fina bilder o hoppas du är värk fri i dag stor kram o fin lördag

#3 / / Dixi Wonderland:

Jag har inte mått så bra de senaste dagarna men idag måste jag ut och fotografera så jag har material för kommande vecka men imorgon ska jag försöka bli frisk :)

#4 / / MALIN:

Vad mysigt med tända ljus :) Kram

#5 / / Ama de casa:

Den här dagen är i alla fall ett blankt kort så här långt, men snart går vi nog ut i solen :-)
Ha en fin lördag - utan förkylningar!

#6 / / Netti Starby:

Vad roligt att du har fixat naglarna och ni får ha en fortsatt fin dag! :-D Kramis

#7 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Men tack snälla för att du nominerade mig <3 Love!

Det låter mysigt, men jag tycker det var trist att vi röstade ut helt fel person ur idol, så himla tråkigt...

#8 / / åsa i åsele:

Idol har jag aldrig sett.
Elin har kompis här, hon kom vid 12.30 igår fredag å har fortfarande icke gått hem... mamman har ej hörts av.
kram

#9 / / åsa i åsele:

Pizzasnurror = vanlig pizzadeg, på med vad Du nu vill... jag hade bara tomatsås, rökt skinka och två sorters riven ost
rulla ihop, typ rulltårta/kanelbullar ;-) skär i lagom bitar, skjuts in i ugnen på 180* ca 15 minuter.
Bäst blir det om Du har stora bullformar att ställa snurrorna i, fyllningen har en förmåga att rinna ut annars.

#10 / / JoJo:

vad härligt att få naglarna fixade! :D man känner sig alltid så fräsch med snygga naglar ju. hoppas att du har en fin lördag pinglan. kramis

#11 / / Karin B:

Härligt med nya naglar!

#12 / / Sussi:

Jag är inte heller något stort fan av idol men tittar ibland när andan faller på. Jag jobbar den här helgen så det blir ganska så lugnt. Tittar på Så mycket bättre som äntligen har börjat igen :) Hoppas du får en kanonhelg. Kram

#13 / / Gabriella :

Roligt med nya naglar!!

#14 / / Linda:

mysigt med lite tända ljus :)

#15 / / Johanna Utterberg :

Så härligt med nya naglar! :) Hoppas du har en fin helg! Kram

#16 / / Linda:

Hur mycket man än har vill man ha mer :)