Klart godast enligt mej

 
Heeeej Söndagskväll!
Gokväll hjärtan, hur mår ni?
 
Jahapp så var ännu en helg till ända. Två soliga helgdagar är slut 
Jag sitter här under filten i soffan med tända ljus i hela lägenheten Älskar myys ! 
 
 Bjuder på lite   bilder från framsidans uteplats idag  Det får bli dessa Bilder från hemmet denna söndagskväll. lite sneak peak  innan läggdax. 
Ebban bebban har hjälpt mami att fixa och plocka undan lite innan vintern . Ja Ett tag blir det väl såhär he he 
Ni känner väl mej som ska plocka runt och fixa Hinner nog ändra sej här me 
 
Har bara softat här hemma och inte gjort mycket alls. Har haft min vilodag men ja två maskiner tvätt och fixa uteplats men sen så  
 
 
 
 
 
 
 
Just nu så mumsar jag popcorn och  dricker Apotekarnes julmust  (som är den klart godaste enligt mig) och har det allmänt lugnt och skönt ..  Måste ju mysa med älsklingen en sväng me då han kommit hem 
nu är hans jobb helg slut för denna gången 
 
 Nu  väntar sängen här när som.... trött nu Zzzzz
 
Ha en fin kväll nu sweeties!
på återseende!
 
Varma Kramar! ♥ 
 
 
Publicerat i Allmänt / inredning / uteplats
Taggar: höst / höstbilder / inredning / kärlek / uteplats
#1 / / Netti Starby:

Jag visste inte att Apoteket har en egen must och så himla mysiga bilder! :-D Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Julmust redan... nä men vet Du va ;-)

Skickade nyss i väg Elin till skolan, hon väljer att cykla... frihet :) jag trodde hon skulle välja att bli skjutsad med bil då vädret icke är skoj... mulet, grått å regnet liksom hänger i luften som en blöt filt ;-)

Vaknade kl 4, låg å vände å vred på mig, kunde inte somna om... tittade på kl vid halv 6 å pang somnade jag... vaknade av mobillarmet 6.40 å fattade inte vad det var... var det verkligen morgon, fyy så trött jag var då. Jag kände i natt då jag låg vaken att det vore skönt om jag kunde stänga av mina tankar, om hjärnan slutade tänka så jäkla mycket ;-)

Ha en fin måndag, kram

#3 / / Linda:

Jo, mys är helt klart det bästa!!

#4 / / Anita:

Åååh... Gott med Julmust!

#5 / / Eva`s blogg:

God morgon tjejen ,,,mysigt att bara chilla hemma, jag gjorde det oxå hela söndagen såå skönt och så mysigt ni har det på er uteplats :) önskar dig en fin måndag :) kram kram

#6 / / Ama de casa:

Julmust? Det var väl en tjuvstart som hette duga det ;-)

#7 / / Dixi Wonderland:

Så mysigt det ser ut :)

#8 / / Sussi:

Fin uteplats :)
Tända ljus i höstmörkret är ett måste :)
Jag är likadan, jag går runt och flyttar saker då och då. Förnyar lite..
Kram

#9 / / idategebos.blogg.se:

Åh vad fin blogg!! Kika gärna in på min blogg :))​

#10 / / Petra Olsson:

Så höstmysigt ni har gjort på uteplatsen, kram

#11 / / Jennifer:

Bästa julmusten :D

#12 / / Jennifer:

Bästa julmusten :D

#13 / / sarah :

tack så mycket .. åh vad myssigt det ser ut =)

#14 / / sarah :

tack så mycket .. åh vad myssigt det ser ut =)

#15 / / Madeliene:

Åh sa mysiga bilder! :)
Har du haft en bra start på veckan? <3

#16 / / Johanna Utterberg:

Så fin eran uteplats är! :) Kram

#17 / / Amandaa:

Så himla fint<3

#18 / / Louise:

Håller med dig! Apotekarnes julmust är bäst! 😃

#19 / / NICOLE:

Hmmm.. Har du inte testat Hammars julmust? Annars har du inte mycket att jämföra med ;)) DEN är godast..:D

#20 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Oj, har man redan börjat med julmust? MÅSTE KÖPA :D

#21 / / MALIN:

Vad mysigt ni har det! Kram

#22 / / Gabriella :

Åh såå mysigt!!

#23 / / Boel:

Mysigt det ser ut :)

#24 / / icaibloggen:

Hihi redan julmust? ;)

Hoppas allt är bra med dig, du gör helt rätt i att ligga och njuta ! Kram

#25 / / Linnea Kinis:

blev två maskiner för mig ikväll också. och vad mysig uteplats du har!

#26 / / icaibloggen:

Sv: Jag föredrar nog pepsi max mer nu haha, jag har inte mätt, men vissa dagar dricker jag mer än 1,5 liter iaf. Så olika! :)<3