Känner inte när det är stop.... så nära nu

 
 
 
 
 
 
 

HEJ ♡

Hej finaste ni!
Vad glad jag blir att ni vill kika in här hos mig. Det gör mig alldeles varm i hjärtat! Ni betyder sååå mycket, varenda en av er ❥
Hur har ni det idag hjärtan? Allt väl hos er?
 Du sover säkert för det är natt men jag är vaken som alltid nattugglan 
Tittar bara in för att säga Natti 
Vad gör du / va har du gjort idag /ikväll min vän?
 
En ledig make älskling idag såå vi hade en mysig lunch ihop idag Så himla mysigt 
Ger mej extra energi att orka mera = KÄRLEK 
 
Annars va väl besöket hos doktorn sådär vi vet ju hur det är och att allt blivit deppigare 
Så långt som till utmattningssyndrom o deppretion det är såååå nära nu ...
ochh  ja det känns att det inte finns nån ork 
Jag är ofta inte ärlig mot mej själv eller andra .. kör på enstund .. glad.... sen känner ja inte när det är stopp utan ramlarihop i en liten hög utav smärta !!! 
Det är så jobbigt med detta usch GE MEJ STYRKA !!
Ja vill ju leva normalt ja villi inte va sånhär mera
 
 
Åh  va ju inte meningen med gnäll nu men a ibland ramlar bägaren över ... 
 
Nu fångar vi den här  veckan och fyller den med positiv energi! 
Må så gott nu då hjärtan så hörs vi väl i morgon igen ?? 
 
Nu ska jag krypa ner hos min älskling mellan de vita
Hoppas på bättre sömn inatt den är så dålig just nu igen 
 
ALL KÄRLEK 
 
 
Publicerat i Allmänt / blommor
Taggar: blommor / deppretion / smärta
#1 / / Johanna Utterberg :

Skönt med en lunch tillsammans med maken :) Hoppas du får den hjälp du behöver snart. Kram

#2 / / Jennifer:

Kärlek är den bästa medicinen :)

#3 / / Mirre Sweetwords:

Oh mysigt med lunch tillsammans

#4 / / Kattis:

Känner igen det där med att vilja så mycket mer än man orkar för tillfället men skönt att du och mannen fick en mysig dag tillsammans iaf!:) Kram

sv: Vi hittade den snälla damen och hennes lägenheter på Hotels.com!:)

Stor jättekram till dig <3, jag har ju själv varit där och vet hur hemskt det är. Ta hand om dig och försök göra saker du tycker om. Har du någon vän du kan gå ut och äta med som ett exempel. <3

#6 / / Pauline Hurtig:

fina blommar!

#7 / / JoJo:

vad mysigt att ni kunde äta lunch tillsammans :) sånt är alltid uppskattat ju. hoppas att du har en fin kväll! kram på dig pinglan

#8 / / Louise:

Tråkigt att läsa att du mår så! :/ Styrkekram till dig!!!!!

#9 / / Annelie:

Gumman då.... det måste vara jobbigt innan man inser att man mår så dåligt så det står depression eller utmattningsymdrom på läkarintyget. Det måste säkerligen kännas som svart på vitt i det ögonblicket, och det kanske gör en patient ännu lägre just då.... ja jag vet INTE, bara en tanke jag har.

Men, det är ju hemskt att du ska gå runt att må så här, men nu fick du väl i alla fall hjälp pillervägen..??

Kramar om... <3