Härlig inspo

 
 Ett hem med charmig 20-tals känsla och en så harmonisk styling 
 
lite av 20-talscharmen… kommer här kika och njuut 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HÄR ifrån hittade jag denna ljuvliga lägenhet VILKEN  inspiration håller ni inte med ??
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Åh vilken underbar lägenhet! :-D Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Ooo så fint sa Elin då hon stod bredvid mig och kollade på bilderna :) Jag hoppas Din fredag blir en solig dag, kram

#3 / / Linda:

Sååå fint!! <33

#4 / / Annelie:

Fina bilder, skulle kunna tänka mig att bo så.... säger jag som planerar ihop med gubben att vi ska bosätta oss för alltid i en större husbil.

Trevlig Helg & Kram .. // Annelie

#5 / / Jennifer:

Riktigt riktigt snyggt inspo!

#6 / / Eva`s blogg:

Men gud jaa så snyggt!! inspo är alltid roligt :) hoppas du får en mysig fredag själv skulle jag jobbat men får snällt stanna hemma o ta det lugnt o bli frisk kram fina <3

#7 / / Dixi Wonderland:

Åhh drömlägenheten fer sure :D

#8 / / Ama de casa:

Jättefint! Men själv vill jag ha lite mer färg ikring mig :-)

#9 / / Amanda:

Verkligen sån underbar inspo <3

#10 / / Ida:

Så fint :)

#11 / / FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Så fint:)

#12 / / Madeliene:

Så himla härlig inspo! Verkligen superfint!

#13 / / Eleonora:

Åh så fin inspiration! :)

#14 / / Caroline:

Så fin och bra inspiration, ser mycket hemtrevligt ut. :) Hoppas att du får en riktigt fin och trevlig vecka. Kram