Då kan man få barnförlamning - Höstmys

 
Alltså huuuur vacker är inte hösten ? M.a.g.i.s.k. !!!
En solig dag ser det ut så här 
Helt underbart fint! 
 Träd i massor av fina färger sååå fint.  att se lövenfalla är ju tom  fantastiskt  egentligen 
 
Alltså man glömmer hur vackert det är vart år 
 
 
Att gå ut och sparka med fötterna i alla löven som faller ner 
Ha ha kommer ni ihåg eller om de sa det när vi va små .? ? Eller förr om man säger så 
" Hoppa inte i lövhögar.. då kan man få barnförlamning gud alltså .". 
 
Gillar att gå längs vägen och liksom sparka uppåt alla löv som fallit ned . ... mys 
 
Va ju bara tvungen att knipsa av lite underbara bilder här om dagen då solen sken 
Otroligt vackert 
 
 
 
sov gott era sötnötter och på återseende i morgon igen 
Det hoppas jag verkligen kramar  i massor goaste ni 
 
 
 
 
#1 / / Annelie:

Visst är hösten FIN, när det är strålande sol, hög klar fin luft,, DÅ är det riktigt fint.
Men, sedan är det ju detta MÖRKER,, det är just det jag inte gillar med denna årstid.
Fördelen Om man nu ska dra fram en fördel, är ju alla ljus man kan elda här hemma... DET är mysigt med mörkret.

Ha nu en riktigt mysig tisdag... // Kramar om Annelie

#2 / / Anonym:

Vackra höstbilder!
Hahaaa barnförlamning? Den har jag aldrig hört. Däremot att ögona kan fastna om man snurrar dem i knäppa grimaser! 😄
Ha en härlig tisdag!
Kram Lena i Bankeryd

Svar: ha ha ja gud det sa dom ju .. o om du äter snö får du mask i magen ha ha vilken skrock tur vi kommer i från det lite Tack min finaste Lena för u kikar in blir så glad. Hoppas allt är bra me dej kramar om
Ullie Webersköld

#3 / / Netti Starby:

Det är verkligen mysigt att sparka löv och vilka vackra bilder! :-D Kramis

#4 / / Linda:

Så vackert med höst!!

#5 / / åsa i åsele:

Ha ha barnförlamning av att vara bland löven ,-) aldrig hört... lite kul med sånna där grejjer, som barn tror man ju på dem.

Fina höstbilder Du bjuder på.

kram

#6 / / Kattis:

Vilka underbara bilder du bjuder på, hösten är verkligen vacker vissa dager. I torrt väder är det ju så roligt att sparka lite i lövhögarna också!☺ Kram

#7 / / Dixi Wonderland:

Jag älskar hur vacker denna hösten är :D

#8 / / Eva`s blogg:

Åh jaaa hösten är underbart vacker :) älskar dessa färgerna såå mkt ..hoppas du mår bra min fina blogg vän kram kram

#9 / / Ama de casa:

Otroligt vackra höstbilder! :-)
Jag blev aldrig varnad för att hoppa i lövhögar, däremot kunde jag få mask i magen om jag åt snö enligt mamma :-D

#10 / / Biggeros:

Det är det som jag saknar väldigt mycket den svenska hösten. Alla dessa fina färger på löven!!
Men, dade man verkligen då att man kunde få barnförlamning....🤔🤔
Ta hand om dig/ kram

#11 / / Alice Lindström:

Fina bilder!

#12 / / sarah :

åh dina bilder

#13 / / Petra Olsson:

Det är tur vi inte är lika skrockfulla i dagens läge. Hösten e så fin kramar

#14 / / Johanna Utterberg :

Ja hösten är verkligen vacker!! :) Kramar

#15 / / Amandaa:

Så mysiga bilder<3

#16 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Vad härligt att ni haft det fint :) Men det där med barnförlamning har jag aldrig hört :)

#17 / / Gabriella :

Såå fint, älskar färgerna!!

#18 / / Louise:

Jätte vackert! :D

#19 / / My:

Såå fint :D

#20 / / NICOLE:

Såå härliga bilder, och färger :) Haha barnförlamningen hade jag inte hört innan ;)

#21 / / Pauline Hurtig:

så vackra höst färger!

#22 / / MALIN:

Det är så himla vackert ute i naturen nu! Kram

#23 / / FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Så fina bilder :)

Haha det där med barnförlamning har jag aldrig hört :-o. Har folk verkligen sagt så?

#25 / / Linnea Kinis:

Hösten är så fin :)