Bara tanka energi i massor

 
 
 
Ni vet när man är hemma hos någon på go mys fika och bara tankar energi 
 

HEJ ♡

Hej finaste ni!
 
 
Vad glad jag blir att ni vill kika in här hos mig. Det gör mig alldeles varm i hjärtat! Ni betyder sååå mycket, varenda en av er ❥
Hur har ni det idag hjärtan? Allt väl hos er?
 
Usch verkligen avskyyyr sånt här tråkväder. 
Kroppen värker och man bara känner sej tok slö 
fyyy...och kallt är det
 
Idag har jag haft date med min goa Nilla   ♥ 
Att ha såna där mysiga träffar Det bara behövs... 
För mej är det guld värt alltså . Man bara känner hur man tankar viktig energi  underbart!! 
Man lyckas glömma sin smärta för en stund så skönt 
 
Visst har hon mysigt hos sej ??
 
 
En underbart god kaka med dummlekola och marschmellos så gott
Nygjorda negerbollar med oboy i stället så goda 
 
Alltså ni bukar ju gilla dessa "hemmahos vän" inlägg såhär kommer ju från mej Såhär underbart fint har min vän hos sej 
 
 
Ena söta dotterns rum ( Brås ju på sin fina mamma med inredning sysn ju ) 
 
 
Andra dotterns rum .. ( ja ni ser det är jusamma fina där ) 
 
 
Men är det inte u.n.d.e.r. b.a.r.t .fint alltså ?
 
 
 
Blir alltid så glad när jag träffar min vän synd det inte är så ofta men nästa gång kommer hon till mej 
 
T A C K Goaste för Allt Allt idag !! 
 
Nu lite tid med kärleken här innan  läggdax 
 
ALL KÄRLEK 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / På bordet
Taggar: gofika / höst / inspiration / på bordet
#1 / / Netti Starby:

Vad mysigt och din vän har verkligen jättefint! :-D Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Jättefint. Verkligen. Tänkte först då jag såg på bilden från ena dotterns rum att nää det där är ju icke hemifrån Ullis :)
sedan läste jag å yes det var ju ett hemma hos en vän bilder :) l

kram

#3 / / Jessica Högberg:

Jättefint har dom det och jättemysigt låter det som ni hade... Kram!

#4 / / Anonym:

Gullig du e,jag tycker ju att det är hög tid för renovering o uppfräschning nu,kram o ta hand om dej nu❤️

Svar: min gull höna du är Alltdi finast o alltid Bäst o du har det såå fint kramizar i massor <3 <3
Ullie Webersköld

#5 / / Anonym:

Gullig du e,jag tycker ju att det är hög tid för renovering o uppfräschning nu,kram o ta hand om dej nu❤️

#6 / / Annelie:

Ååååå.. vilket vackert hem, sååå mysigt.

Vad jag saknar en massa vänner, som jag kan åka hem till och fika med och som kommer till mig på fika.
Vill DU komma..?? ;-)

Ha en jättefin dag i detta gråmulna väder... // Kramar Annelie

#7 / / Eva`s blogg:

Åh va mysigt fint porslin :) massa gott gott alltid kul med väninna besök o inredning gillar vi ju :) stor kram <3

#8 / / amanda:

Så mysigt med en fika<3

#9 / / MADDISENJ.SE:

Men så fint!! Kladdkakan såg magisk ut :D

#10 / / Sussi:

Så fint det såg ut hos din vän :) Kakan lät fantastiskt god. Skönt att bara få vara och umgås ett tag. Kram

#11 / / sarah :

jag får kramp i magen .. åh fina bilder pch saker =)

#12 / / Gabriella:

Så mysigt!!

#13 / / Petra Olsson:

Superfint hos din vän 💕💕mysigt att få lite tid med vänner ! Kram

#14 / / Madeliene:

så himla mysigt! :)
Låter som du har haft en bra dag! kram

#15 / / Linnea Kinis:

mumsigt och mysigt :)