Pappans dagen

 
♥  ♥  Till mina skatters fina pappa,
den finaste pappan jag kunde valt till mina små, vi älskar dig och är så tacksamma för att just du är vår pappa i huset!    ♥  ♥
 
Har ni firat någon pappa idag?
Gissar att vi är fler som har fokus på våra pappor idag!
För Pappans dagen som Felicia sa när hon va liten plutta  
Skatterna har firat sin pappa hemma idag med teckningar och saker
Fast han fick det nyss när han kom hem från helg jobbet men som de pysslat åt honom idag  
 
 
 
Hoppas ni har haft en riktigt härlig söndag oavsett om ni firat farsdag eller inte! 
Vi gjorde lite fika för pappa idag oxå som han skulle få när han kom hem
vi tänkte på honom extra då vi bakade och fikade
 
Zzzzzzz, ja just det – det var ju dags att gå och lägga sig  
PUSSAR  & KRAMAR 
och glöm inte att krama alla pappor lite extra!
 
Sov gott fina ni 
 
 
Publicerat i Allmänt / familjen
Taggar: farsdag / fira / gofika
#1 / / Netti Starby:

Vad fint ni gjorde för husets far och ha en fin dag! <3 Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Go fika :) Varje gång jag ser att Ni bakat tänker jag Jo men just, jag skulle ju oxå... men nu var det länge sedan sist.
kram

#3 / / Eva`s blogg:

åh va mysigt :) ja jag har ingen pappa men ger maken alltid present :) kram kram

#4 / / Dixi Wonderland:

Vi firade min sambos pappa och farfar igår :) Jag har aldrig träffat min pappa så har aldrig firat för min egen del.

#5 / / Ama de casa:

Och då får ni ju fortsätta fira idag då - grattis på bröllopsdagen! :-)

#6 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så mysigt :)

#7 / / Johanna Utterberg :

Vad mysigt med lite bakning! :) Kram

#8 / / Hanna:

åh så mysigt
Tack så jätte mycket <3

#9 / / Kattis:

Så mysigt firande ni fixade åt pappan i huset!☺ Kram

#10 / / Louise:

Så mysigt och fint av dom! teckningar är helt klart bästa presenten! :)

#11 / / sarah :

aaa det var det oxå =)

#12 / / Amanda:

Så gott det såg ut<3

Så mysigt :).

Sonen firade sin pappa igår :D. Blev choklad där :)

#14 / / NICOLE:

Mys! :D Vi firade också! =)

#15 / / Pauline Hurtig:

så mysigt! :)