Nej jag går inte i sömnen

 
Det är ju så vansinnigt fint med tända ljus i massor -
Tända ljus är ett måste tycker jag under de mörka årstiderna,
 
 
Hej sweeties!
God kväll min vän. Har du haft en fin dag?
 
Min goa Annika va här  och tjatade en kortis sen har det varit vardagliga saker här 
Har inte haft så mycket lust då jag vaknade med huvudvärk idag .. tror på mens migrän avskyr 
Nu känns det något bättre men den sitter där det känner ja 
 
 
Att Det snöade in på uteplatsen på framsidan . Det kom jag inte ihåg att det kom så lånt in förra året 
Men ja visst är det fint när de lägger sej sådär . skulle haft lite uteblysning nu Ska nog kika på va jag har i morgon 
 
 
 
Ny dag i morgon nu ger kroppen upp här känner ja så vila gäller 
På återseende rara ni! Kramar ♥
 
Ha ha denna tycker jag stämmer så bra in . Känner mej exakt sådär just nu 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vad mysigt med besök och en massa levande ljus. Ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / åsa i åsele:

November är en mörk årstid och utan snö som lyser upp förstår jag det blir jämngrått.
Jo men yes jag får oxå mer värk då det är fryskallt, men jag mår faktiskt sämre vid lågtryck, högtryck är bättre för mig,
så jo jag tar hellre klart kyligt väder är gråmulet med regn denna årstid.
Kul med besök å att få snickesnacka en stund :)
kram

#3 / / Eva`s blogg:

Ja du gumman, ljus är ett måste i höst/vinter mörkret :) oj ni har fått snö ännu mysigare ju *s* här ä r det snorigt måste vila innan op i mon ju tvi för förkylning ...ha en mys pys dag kramis <3

#4 / / Alice Lindström:

Mysigt med snö!

#5 / / Ama de casa:

Vilka härliga bilder - speciellt den första :-)

#6 / / Kajsa-Stina:

Kul att du är med i veckans blogg! Vi kan väl kika in på varandras bloggar lite då och då och lämna en kommentar. Älskar snö det är så sjukt mysigt! :)

#7 / / Jessica Högberg:

Ha ha, älskar bilden! Visst är det fint med snön!!

#8 / / Jennifer:

Ja tända ljus är ett måste under denna hemsk tid :(

#9 / / Louise:

Väldigt mysigt med tände ljus den här årstiden känner mig också som på bilden haha! :D

#10 / / My:

Håller m ed, så fint med ljus!!

#11 / / Hanna:

Ja jag tycker ja hittat på en hel del fina tjej kläder men det finns mycket överdrivet också som ja inte alls gillar, jag gillar mer stilrent inte massa tryck och sånt, de är verkligen inte min grej!

#12 / / byfidei:

så fint du har det!<3

#13 / / Kattis:

Mysigt med besök och jag ser nog också ut som om jag går i sömnen de flesta dagarna nu för tidena!😛
Kram

#14 / / Amanda:

Åh finns inget bättre än tända ljus <3

#15 / / Pauline Hurtig:

haha vilken kul bild!

#16 / / Petra Olsson:

Älskar att tända ljus denna mörka tid,både doftljus o värmeljus o brasor o allt:) ja men November e en grå tid man känner sig trött o grå:) men nu när snön har kommit blir det lite ljusare o roligare. kramar

#17 / / Johanna Utterberg:

Åh ja det är så mysigt med tända ljus såhär års och så fina bilder du bjuder på :) Kram

#18 / / MALIN:

Vad mysigt med snö! Kram

#19 / / Lindsey :

Mysigt med tända ljus och snö. Fint du fått det på uteplatsen. Kram

Svar: heeeej fina nu har du glömt skriva din länk igen så ja inte kommer till din sida o hittade dej inte för lpngt bak blan mina kommentarer för länk kramar o tack för du kikar in kram
Ullie Webersköld