När det är...Mina underbaringar är ni ❤️

 
 
 
All Kärlek ❤️
 
Mår ni bra vänner!?    
Har  din dag varit och är bra.?  Hoppas att allt är väl med dig vilket som . 
Jag vill bara börja med att säga TACK! Blir så himla glad varje gång jag klickar mig in på bloggen och läser alla era fina kommentarer som ni lämnar här jämt! Ni är så himla fina allihopa och man blir så glad..
 
;) 
Ville bara att ni skulle veta hur mycket jag uppskattar alla era fina ord  Ni är bäst! ♥
Särskilt vissa dagar jag tycker inget är fint här hemma skickar ni era fina kommentarer 
När det är jobbigt och tröttsamt ......
Mina underbaringar är ni  ❤️
 
 
En dagens  Thai idag igen .. Nudlar och Teriyaki kyckling med senapsfr,ö  sallad och Teriyakisås mumms 
 
 
 
 
Suttit och kollat på film som inte slutade bra. åhh va sur man blir att man suttit uppe 
och så kommer sånt slut som man ska gissa sej till .. bah!! avskyr .
 
Var rädd om dig och kom i håg att du är fantastisk precis som du är! 
Natti natti  & Kramelikram 
 
 
Kramar & Kärlek!
 
#1 / / Netti Starby:

Jag gillar inte heller filmer med dåligt slut och ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Filmer med dåligt slut är dåliga filmer ;-) eller dem är i alla fall mindre bra.
Här har vi nu fått omkring 2 dm nysnö, mer väntas under dagen.
Jag hoppas Din dag blir bra.
kram

svar termobrallor/täckbyxor används ju om det är kallt, typ minus 10 å kyligare, Elin går i vanliga tunna tights/leggings då jag inte tvingar på henne överdragisar. Jag har oftast "vindbrallor" på då jag går ut med the dogs. Men till affär å liknande har även jag bara tights/leggings.

#3 / / MALIN:

Ni har det så himla fint hemma :) Kram

#4 / / Biggeros:

Igår såg jag även en film som slutade sorgligt när den käraste dog i slutet av filmen. Tårdrypande 😓😓
Såkkart att vi tittar in och kollar läget hos dig. Det ser alltså inte alls fel med Thaimat 🤗Ha en riktigt trevlig dag/ kram

#5 / / Ama de casa:

Filmer SKA sluta lyckligt och absolut INTE sluta med en cliffhanger. Så är det bara :-)

Maten såg underbart god ut :-)

#6 / / Petra Olsson:

Filmer med dåligt slut e ingen bra film:( maten såg däremot god ut, kramar

#7 / / Jennifer:

Varhar du köpt en stora kronan? :O

Svar: Det handlar inte om mina känslor utan om saker jag fått reda på nu i efter hand <3​

#8 / / Louise:

Visst är det underbart med alla underbara kommentarer man får! :D Mår jag dåligt så går jag in och läser bland mina kommentarer och blir alltid på bra humör! :D

#9 / / MALINDENISE:

Fin inredning!

#10 / / My:

Åh vad gott!

#11 / / Amanda:

Så fint skrivet, man blir alltid lika glad av fina kommentarer <3

#12 / / Hanna:

Ja jo rs viruset är inte något att leka med men samtidigt så känns de så löjligt om man inte skulle kunna få gå utanför sin dörr, jag skulle ALDRIG låta någon komma nära min dotter som ja inte visste vem de var eller som kanske inte är frisk för jag skulle aldrig kunna utsätta henne för en sån grej 😱 men vanliga promenader i vagnen de kör vi på!

#13 / / Kattis:

Aaah sånna filmer är så irriterande, du får helt enkelt titta på en annan film ikväll med bättre slut för att väga upp!😉

Kram och hoppa du haft en bra torsdag

#14 / / JohannaUtterberg:

Så tråkigt med såna filmer! Men vad gott det såg ut med maten! :) Kram

#15 / / Pauline Hurtig:

så fint! åh hatar sånna filmer!!

#16 / / NICOLE:

Visst är det härligt med alla läsare och fina kommentarer :) SV: Jo jag vet att de är korta ;) Men de kommer växa :)

#17 / / Jessica Högberg:

Vill också ha lyckliga slut😉

#18 / / Sussi:

Vad surt med slutet på filmen, sånt blir man riktigt irriterad på..
Vad god maten såg ut :)
Kram

#19 / / Ellen Gräntz:

Åh vad god maten såg ut! Blev nästan hungrig trots att jag ätit hela kvällen, haha.