Lilla skatten va måttligt road

 
Hi guys!
Men hej mina fina!
gulligt av er att kika in idag igen .. blir så glad !! 
Hoppas att er dag varit fin  va ni än gjort idag . 
Ja har  chillat på här hemma i mina myskläder med tända ljus,mestadels utav dagen Kallt idag 
och jo idag ringlade den första snön ner här . snöade rätt så rejält ett tag men nä la sej knappt ens 
 Lilla skatten va måttligt road ...... Va kommer den ens för om det inte ska finnas på marken ens .??? . ha ha ja säg det .. men vänta du tids nog så 
 
 
 
 
 
Vill piffa lite mera ute vi får se hur det blir 
 
 
 
 
 
Mycket i mina tankar just nu så allt bara snurrar. 
Ja jag vet va ni säger GRUBBLA INTE...
Är så lätt för er att säga.
Ja ja hoppas ja slipper snart för det tar För mycket energi 
 

Nu är det strax läggdags, tröttare än tröttast känner jag!  gäsp!

På återseende imorgon igen hoppas jag,

 KrAmAr!
 
 
Publicerat i Allmänt / uteplats
Taggar: ljus / pynta / slingor / snö / ute / uteplats
#1 / / Netti Starby:

Så fint du har pysslat och ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Go morgon min kära :) Jag hoppas Du fått sova och att Du får en bra onsdag.
Här har nu kylan kommit, minus 12.5 å det känns verkligen kallt.
Har nu letat fram vinterkläder till Elin, vet inte om allt passar... vet inte varför vi varit så sena då det gäller vinterkläder i år, kanske eftersom Elin vägrar gå klädd i annat än leggings å en funktionsjacka ;-)
kram

#3 / / Eva`s blogg:

Jag vet precis hur det är jag är oxå en grubblare he he fy så jobbigt ibland stor kram fina du <3

#4 / / Dixi Wonderland:

Känns som att alla får snö förutom vi :(

#5 / / My:

Kan få komma mycket snö nu tycker jag :D

#6 / / Ama de casa:

Här tror jag att snön dröjer ett tag till :-)

#7 / / shazi:

texten med bilderna perfektion

#8 / / Hanna:

Så fint !
Ja nu är hon äntligen här!<3

#9 / / Kattis:

Så fint du pysslat och förstår Lill sessans kommentar. Här i Gävle fick dock lite av snön ligga kvar och så kom det lite mer idag, inte för jag vet om jag tycker det är bättre!😛
Svårt att sluta grubbla när man väl börjat, det förstår jag. Jag har dock börjat tänka nu för tiden att oroa sig är som att lida dubbelt upp vilket är onödigt, men ibland är det svårt att låta bli. Hoppas dock det du grubblar över löser sig snart!<3
Kram

#10 / / Pauline :

Åh så fint du gjort ☺