Latest

 
Tjolahopptjolahej  miss i nassa igen !!
Hey darlings!
God kväll  i soffan min vän. Allt väl?
 
Tittar bara in för att säga Natti 
Vad har  du gjort  ikväll min vän?
Känner mej lite sliten här i kväll så visste inte hur mycket jag orkade skriva idag 
Ont ont överallt inte bara knä och rygg utan hela kroppen Värktabletter hjälper inte och inte att vila heller så här sitter jag och gnäller 
Har i varfall fått kvalitetstid med min familj idag med goaste svärmor Tack goa du 
 
Randoms när jag inte vet vad jag ska visa er 
 
Ja det blev lite  gamla RANDOMS idag i collage
A little bit of this and that ... 
Lite bilder från olika dagar ...några har ni nog redan sett  men ja ja   Hope you like them !
 
Sötaste ullbollen  B. E. L. L. A . 
 
 
Wishing everyone Good Night and Sweet Dreams
 
Massor med  kramar till er!
 
 
 
Publicerat i Allmänt / snapshots
Taggar: bilder / bildericollage / collage / latest / randoms / snaphots
#1 / / Netti Starby:

Vad jobbigt att du har så himla ont och hoppas att det blir bättre idag. Jättefina bilder! :-D Kramis

#2 / / Biggeros:

Önskar dig detsamma en trevlig början på dagen. Så skönt att få umgås med de sina och ta vara på dagen. Du milde att inte din värk kan ge med sig. Såkkart gillar jag att se dina fina inredningsbilder🤗
Nu träder även en annan tid in i December med alla ljus i huset/ kramiz

#3 / / Hanna:

Så fina bilder!
Ja asså jag fick senast i förrgår höra att du inte får gå utanför dörren med din bebis till affären, till köpcentrum och fik tills dom är 6 månader bara för dom kan bli sjuk, men jag menar snälla hur ska ja annars handla om ja inte har med na?😂

#4 / / Dixi Wonderland:

Va fint ni har det :D

Svar: Tusen Tack snälla du .. ja kommer inte in på din sida idag konstigt har sökt via google oxå
Ullie Webersköld

#5 / / Ama de casa:

Hoppas du mår bättre idag!

Ha en fin och värkfri dag :-)

#6 / / Jennifer:

Såååå fint :D

#7 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så gott med lussekatt :)

#8 / / Amanda:

Så mysiga bilder<3

#9 / / Kattis:

Massa härliga bilder men vad trist att du hade så ont igår, hoppas det känns bättre idag!? Efter jobbet igår lagade jag mat, åt och kollade på Masterchef, duschade och sedan gick jag typ och lade mig. Hade en trött dag igår!😛
Kramar

#10 / / Louise:

Låter inget vidare att du har ont överallt! ;/

väldigt fina bilder!

#11 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Alltså ert hem! 😍😍 jag älskar det! Så kul att få se bilder hemifrån er

#12 / / Pauline Hurtig:

du har det så fint!! och å så fin katt!

#13 / / my:

Hoppas värken ger med sig!

#14 / / Johanna Utterberg:

Mysigt med kvalitetstid med familjen :) Kram

#15 / / MADDISENJ.SE:

Åh du har det så fint hemma!! Ja bananpannkakor är både gott och nyttigt, win win :D

#16 / / NICOLE:

Men å så mysiga bilder :)