Kitchen randoms om ni vill - Tjohoo

 
Blev lite mossa i den nya ljusstaken oxå blev så bra  
 
Heeej Hjärtan!! 
Randoms igen då ....Kitchen randoms Japp idag bjuder jag på det lite om ni vill hänga på och se 
 
Tjolahopp  å tjoolaaheeeej..!
. Hoppas att allt är väl och  att du är vid gott mod.
Bjuder på lite olika random bilder idag  igen ... idag igen tänker kanske ni ?
Men ja måste  sägga Tack som alltid för underbara kommentarer ni är såååå snälla
Just nu en period med massa värk och gnäll humör och ni är så otroligt mysiga och goa på att peppa mej när det känns trögt 
 
Tjohoo - Japp hörrni 
Idag har jag målat en ljusstake så när den torkat fick den komma upp inte lönt annat 
Jo jag har två st en i var fönster men det får ni se en annan dag Men denna blev väl ok? Passar bättre in hos mej nu än röd innan 
 
 
Är det inte så himla mysigt att tända alla dessa ljusstakar och stjärnor nu ?
Pynta' fixa' greja *Jag verkligen älskar denna tiden på så sätt 
 
 
 
 

I min kategori HÄR hittar ni många flera såna HÄR  inlägg Dessa gillar jag att göra 

Tryck gärna på hjärtat i slutet här  i fall ni gillar såna här inlägg så ser jag lite 

 

Nu väntar sängen igen ... 

 
 G.o.d.n.a.t.t.k.r.a.m.!  ♥
Kramar & Kärlek!
 
 
Publicerat i Allmänt / Julen / advent / snapshots
Taggar: Advent / christmas / julen / kitchen / kök / pynta / randoms / snaphots
#1 / / Netti Starby:

Vad fint och jag föredrar också vita ljusstakar istället för röda :-D Kramis

#2 / / MALIN:

Ni har det så himla himla fint :) Kram

#3 / / åsa i åsele:

Vitt å fräscht. Du har ju så fint, jag tror jag packar väskan å flyttar hem till Dig över jul :)
Här måste vi verkligen börja försöka få fram lite ljusstakar...
det hör ju till, svårt att plötsligt dra in julen å säga vi ta det en annan gång ;-)
kram

#4 / / Petra Olsson:

ja men vita e finare än röda:) så mysig julstämning du har, kramar

#5 / / Eva`s blogg:

super fint o jag som du älskar vitt alltid :) även vit gran he he stor kram <3

#6 / / Linnea Kinis:

så fint du har det :)

#7 / / Anonym:

Jag älskar att tända nya ljuskällor den kär tiden på året :-D

Svar: älskar det oxå alla extra ljus nu vid advent o slingor o allt underbart :)
Ullie Webersköld

#8 / / Julia:

Fattar inte varför mina kommentarer bör anonyma :-O men i alla fall, du har så fina ljuskällor, älskar det såhär års!

#9 / / cecilia:

men så fint! :)

#10 / / Jennifer:

Så fint :D

#11 / / Biggeros:

Vitt är så fräscht!! När jag kpmmer hem ska jag pynta granen. Sedan ska jag köpa en tomte som står på golvet=) Staken blev jätte fin/ kram

#12 / / MALINDENISE:

Åh vad mysigt det ser ut!

#13 / / Kattis:

Så fina bilder från ert hem och håller med om att det är riktigt mysig att tända alla ljus och lampor nu i mörkret!😀 Kramar

#14 / / Ama de casa:

Vilka ljuvliga ljusbilder :-)

#15 / / Johanna Utterberg :

Åh så mysiga bilder och så fina! :) Kram

#16 / / byfideli:

såå fint!

#17 / / NICOLE:

Så mysiga bilder :) Jag är så galet trött också så det blir en tidig kväll :)

#18 / / Pauline Hurtig:

äääälskar de vita djuren, var kommer de ifrån?

#19 / / Gabriella :

Såå fint!!

Så himla fint verkligen :)