I snapped a few pix

 
 
Hello there!
God afton darlings!
 
Hoppas att er helg är fin 
Här har det varit en   lugn chill dag hemma 
Mys detmesta med familjen hemma idag och  lite olika måsten saker ni vet 
Har haft  en sån jobbig dag med massvis med ont överallt mest idag så sov tom nästan två timmar  mitt på dagen så nä .....känner mej inte att ha ork till något alls . 
 
Lite mera inspo från sovrummet kommer idag 
Gnäller ju för blir inget bra ljus att ta i nu när det är grått trist hela dagarna liksom 
men men håll tillgodo  
 
 
 
 
 
 
Sov dåligt i natt så ska försöka somna nu  Tror att det är skit pms mardrömmar så nä det hoppas jag slippa i natt  Kram på er 
Fin morgondag sötaste ni
 
L O V E  =   K Ä R L E K 
 
#1 / / Hanna Karlsson:

Jag sov riktigt dåligt i natt så jag är så trött. Tänkte snart ta en tupplur när maken kommer hem från nattjobet.

#2 / / Linnea Kinis:

jobbigt med mardrömmar! jag har också sovit väldigt dåligt och oroligt i veckan och drömt massa konstigt. inte kul!

#3 / / Kajsa-Stina:

Veckans blogg är dragna, kika in och se om du vann! :)

#4 / / Eva`s blogg:

Mardrömmar är läbbiga :( men den där croaisanten vill jag äta upp love it :) hoppas du får en fin söndag kram kram sötnöt

#5 / / Jessica Högberg:

Himla fina bilder! Hoppas du får sova gott inatt <3

#6 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Det är så jobbigt när man inte får sova :/

#7 / / åsa i åsele:

Jobbigt med värk å dåligt mående *krya på kram* Jag hoppas Du fått sova natten till idag å att Din söndag blir bäst. kram

#8 / / Sussi:

Mysigt sovrum. Jag sover på samma sida av sängen som du :) Kram

#9 / / Johanna Utterberg :

Ursch vad jobbigt med all värk och trötthet.. Inte kul alls! sv: Ja, men det är jättesnällt att du la en liten order hos mig och jag förstår att man inte alltid har möjlighet att göra det. :) Hoppas du blir nöjd med dina produkter från mig och min webshop! Kram

#10 / / Louise:

Låter inget vidare alls:/

Jag köper alltid sushi från sushibar som ligger vid arbetsförmedlingen där, så himla god! :D

#11 / / Ellen Gräntz:

Åh, croissanter är ju bland det bästa som finns!
sv: Ja det stämmer, jag åker hemhem till mina föräldrar och övriga familj till jul. Så inte allt för länge kvar som tur är. :)

#12 / / Netti Starby:

Så mysigt sovrum ni har och ha en fortsatt mysig kväll! :-D Kramis

#13 / / sarah :

tack så mycket aaa det är jag men det går upp och ner min jävla ångelts