Du är värdefull

 
Our kitchen pics today -
 
 
Tjingeling vänner!
God kväll min vän. Har din dag varit bra?
Kikar in och kollar till er lite  raringar!
Har ni hittat på nåt skoj idag?? 
Satte ner rumpan sent idag  och ändå liksom va har ja gjort under dagen ha ha .. allt o inget liksom 
Det är väl det.. just det .. detta plockandet som man tycker inte syns som är så massa jobb
 Tycker ni inte att vi "mammor" gör inget annat än lever på  och plockar upp allt och inget var eviga dag ??
Tycker att man blir så rött på det i bland 
 
 
Alltså jag är så föräntansfull nu är inte ni ?? 
Få börja pynta och fixa åhh så mysigt det ska bli 
Har ju börjat med lite hyacint men ja det är inte så mycket fusk 
Usch i bland vill man inte sätta upp nåt o i bland vill ja sätta upp allt.... 
Får väl se hur det blir i år 
Försöker att samla mej att få  mera energi så att det kan bli  en effektiv, inspirerande & BRA start på veckan! 
 
 
 
Önskar nu dej  en härlig dag i morgon min vän och glöm inte att .. .Du är värdefull.!
 
Vi hörs i morgon igen va ? 
På återseende!
 
 
 G.o.d.n.a.t.t.k.r.a.m.!  ♥
Kramar & Kärlek!
 
 
Publicerat i Allmänt / inspiration / kök
Taggar: inredning / inspiration / kitchen / kök / livet
#1 / / Netti Starby:

Haha jag känner igen det där med plockandet och det tar liksom aldrig slut heller. Så fint du har pyntat och ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / ramona:

Ja du man plockar och plockar :) Men försöker släppa den pressen lite, gör ju iget annat annars. Så fint hos dig och jag älskar buketten med rosor på bordet <3 Ta hand om dig och ha en fin dag, kram

#3 / / åsa i åsele:

Så hemligheten med Ditt fina fräscha hem är att Du plockar hela dagarna ;-) tro om jag får lika fint här hemma om jag blir bättre på att organisera och plocka undan ;-) eller om vi är dömda att leva i ett fullständigt kaos?

Brukar Du se "Arga Snickaren? Har Du i så fall tänkt på hur otroligt mycket grejjer av allehanda sort dem har tryckt in i sitt ofärdiga boende. Ibland känns det som om det är så här hos oss oxå ;-)
Kanske borde vi kontakta Adam Alsing å försöka få ordning i kaoset :)

Ha en fin tisdag, kram

#4 / / Eva`s blogg:

ja jag tror det är så när man har barn hemma, för jag plockar inte så mkt :) men du har det vitt o fint vännen kram å fin dag <3

#5 / / Anita:

Men så fint du har det! :D

#6 / / Petra Olsson:

ja du detta plockade det gör mig galen, ingen annan som ser detta i familjen:) huset var fullt av ungdomar här i helgenoch jag hade precis storstädat:) kramar och jag vill också pynta nu.

Känner väl igen mig, det tar aldrig slut.
Så fina renarna är du har :)

#8 / / Ida:

Såå fint du har det! <3

#9 / / Linn:

Så himla mysigt du har det! Kram

#10 / / Biggeros:

Jag satsar på att du sätter upp allt. Jag själv gillar julpynt men i lagom pott. Speciellt julgransorniment. Det har jag sparat till allra sist att sätta upp. Visst är det sant att som mamma är plockandet och tjatandet en huvuduppgift. Ingen annan märker skillnaden förutom en själv. Sköt om dig// kram

#11 / / Amanda:

Så mysiga bilder<3

#12 / / Pauline Hurtig:

sååå fint!

#13 / / Gabriella :

Åh såå fint kök!!

#14 / / Linnea Kinis:

vad fin bricka :)

#15 / / Johanna Utterberg :

Åh ja det är ju så mysigt med piffet, håller på här hemma och fixar och donar så det blir julmysigt :) Kram

#16 / / NICOLE:

Såå fint, och det är ju så kul att fixa hemma :) jag har jobbat hela dagen och nu en lugn kväll innan tidig morgon imorgon igen.

#17 / / Jennifer:

Jag har redan pyntat :P Sov gott vännen!

#18 / / Sarah:

De ska bli så mysigt me all julbelysning o allt pynt :) Nu e de ju inte långt kvar innan de ska börjas tas fram :)