Blir det kvar såhär ?

 
 
 
 
Fredagsmys med tända blockljus
 
Ikväll  har vi tittat  på Idol och druckigt  första glaset julmust. Jag tror att denna afton kommer att sluta ganska tidigt för både maken och mig . Jag känner mej så totalt slut i kroppen och maken har jobb helg så han måste i säng 
 
Sessorna och mami har haft en lite utflykt till ikea . Lite ljus köp och mat med ikeas goda köttbullar blev det idag mumms. De är så himla goda. 
Det gäller att planera även en lite utflykt jag orkar ju inte gå alls men det gick bra 
 
Här ser ni lite utav hallens make over vi får väl se hur det blir i slutändan men nu är det såhär , så ja blir det kvar såhär .? säger maken  ha ha ... kanske inte länge men ja ja vi får se 
 
Jag har inga direkt spikade planer för de kommande dagarna, men jag är inte orolig för att inte kunna fördriva tiden för det brukar aldrig vara något som helst problem. 
 
Blir kort inlägg här nu då ... ni sussar väl gott? 
 
Önskar er en underbar fredagskväll  va ni än gör så hörs vi imorgon igen och då är det LÖRDAG!!!
 
Kramar & Kärlek!
 
 
#1 / / corneliaeriksson.blogg.se:

Vad fint det är!

#2 / / JoJo:

tända ljus är ju bara såå fint nu i detta tråkiga mörker. vad gott med julmust, det har jag också druckit redan. typ 5 gånger. haha xD älskar julmust ;P hoppas du får en fin helg pinglan. kramar <3

#3 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag försöker vända dygnet inför nattjobb nästa vecka, men det går så långsamt alltså... somnade supertidigt igår ändåå, direkt efter fotbollen.

#4 / / Petra:

Så bra det blevi din hall, ja men Ikeas köttbullar är ju bara bäst.kramar

#5 / / Louise:

Men jättefint! :D

#6 / / Netti Starby:

Nu blev jag sjukt sugen på julmust! :-D Kramis