weekend vibes

 
Åh vad härligt med söndag! En sooooft söndag utan några planer. Stort LIKE på det alltså! 
 
 
Hallå alla goa rara....
Hej vänner & mysig söndag på er!
 
Hoppas allt är väl och att helgen varit mysig för er alla!!
 
Det är H.E.L.G. och här har vi haft en soft dag med massa chill 
Varit och handlat och lagat mat kört en maskin tvätt hängt ja det är nog det enda 
Härligt med såna dagar me att bara va med familjen hemma i gosiga joggingkläder 
Vad har ni hittat på för skoj ?
 
 
Ny dag i morgon ny vecka nya tag så bäst att kojsa mellan de vita 
Önskar dej en riktigt fin måndag och start på den nya veckan
Kram på er nu och tack för att ni finns.
 
På återseende!
Kram på er ♥ Och natti sov så gott 
 
 
#1 / / J:

Älskar vit inredning!!

#2 / / Netti Starby:

Vad härligt med en soft dag och jättefina bilder! <3 Kramis

#3 / / åsa i åsele:

Sköna söndag :)

Vet Du att jag har funderat på om vi efter "1000 år" ska tapetsera i tvrummet å byta den röda tapeten mot lite ljusare nyans :) då vi var på Färghandeln i lördags såg jag en ljust grå tapet som jag gillade.

kram

#4 / / Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så underbart med en helt ledig dag! :D

#5 / / Linda:

Hoppas att du hade en trevlig helg :-D

Sv: Nä :O, ingen har sagt att min mail ser ut som spam, gud vad konstigt!! Tack för att du sa till, ska se vad jag kan göra!!
kram

#6 / / Mirre - Sweetwords:

Härligt med ledigt tillsammans och trevlig måndag

#7 / / Jennifer Queen:

Godmorgon och ha en bra dag :)

#8 / / Annelie:

Hello my friend,,, i´m back.. :o))

Hur har du det..??
Här är det rätt okej, ont har jag ju men det får jag leva med.

Ha en finfin måndag.. // Kramizzar Annelie

#9 / / Petra Olsson:

Härligt med sådana dagar,vi gjorde inte mkt i går heller ,kramar

#10 / / Johanna Utterberg:

Hoppas du får en härlig ny vecka! :) Kram

#11 / / elin:

Söndagar utan några som helst planer är dom absolut bästa!

#12 / / Louise:

härligt med en chilldag! :D

#13 / / Dixi Wonderland:

Vilken söt katt :D

#14 / / Kattis:

Riktigt härligt med en så lugn dag!☺ själv så gjorde jag så lite som möjligt. Kran

#15 / / Anita:

Skönt med en lugnare söndag!! :D

#16 / / JoJo:

det är så synd att helgerna är över så fort jämt. haha! :P kram fina du och fin kväll!

#17 / / Moa Kandelin:

Vad härligt :)

#18 / / Natalia:

Hoppas du haft en fin måndag!

#19 / / Days by Johanna:

Låter som en härlig helg

#20 / / Gabriella :

Åh så fint du har det!!

#21 / / Maria Pettersson:

Igår var jag på heldags träning med en känd bloggerska i Norge! :)

#22 / / Sussi:

Så skönt med en softar dag. Fina bilder :)
Kram

#23 / / Amanda:

vad härligt det låter!

Låter härligt :). Här är det ny vecka och karusellen är igång :)