Verkar vara lite "inne nu "

 
Det verkar vara lite "inne nu " med att "klocka" ett foto såhär...
med klockslag eller temp
 
 
Heeej helgen! 
God kväll vacker. Hoppas allt är väl?
 
 
Vilken väder vi har, strååålande sol.
Jag säger som Madicken -Jag känner livet i mig!!
 
Jag tokgillar verkligen när solen flödar som det gjort nu i några dagar   U.N.D.E.R.B.A.R.T .
När man både är förkyld och ont så kände jag att sitta i solen och bara njuta va det jag skulle göra idag 
Kände ja behövde både feelgood & lyckliga stunder!
Inga Måsten .... Jo en maskin tvätt har det blivit och en i diskmaskinen men de sköter sej själva så 
Lat är jag och njuter hellre  i solen . 
Har hört det ska bli sämre i morgon redan ??
 
 
Helg ja... 
Alltid lika trevligt på något sätt, vare sig man jobbar eller ej.
Maken har jobbhelg så ja vi har tagit det lungt i solen idag 
Hittar ni på något skoj ,
jobbar ni eller bara har det skönt? 
 
 
 
 
Jo men Nä vi har inte kommit direkt nånvart att städa av på framsidan men lite pics visas ändå idag
Tänkte jag fixar lite när vi köpt lite blommor och det blir väl i slutet utav månaden 
Har ni köpt några äntill att ha ute? 
Ja ni i sverige menar ja då hi hi 
Känns som jag inte vet om det blir så kallt att de inte klarar sej på nätterna och så ännu 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nästan så jag skulle kunna säga att jag faktiskt blir lite sprallig av det där ljuset... Det ger ju sådan otrolig energi!
soooool och värme! Åh, vad jag behövde det nu, känner jag!  Jag blir  glad ända in i själen….!
 Snälla solen kom i morgon igen!! 
 
Mannen i mitt liv har kommit hem så ska mysa lite med honom den sista tiden på denna dagen 
 
På återseende!
Natti natti sov sött och dröm goa drömmar 
 

 
 
 
Publicerat i Allmänt / uteplats
Taggar: sol / uteplats / vår
#1 / / Biggeros:

Visst får man energi av vårsolen÷) Så härligt att bara sitta i solen och relaxa. Igår köptes en fin utomhus bronskruka (som var tung som bly). Även en glasklar och en silverfärgad uggla. Så mysigt du har det// kramiz

#2 / / Linda:

Haha håller med, det har blivit en trend ;)

#3 / / elin:

Sv: Åh tack! Men åh vilka härliga bilder , hoppas vi får se lite av solen i dag me trots att det sägs att det ska regna i alla fall här!<3

#4 / / Erika Pettersson:

Vädret har varit kanon verkligen. :)
Tyvärr vänder de idag och är kyligare, mer moln och dom varnar för regn & snö i veckan. :/
Flera dagar nu har de varit shorts o linne väder så otroligt varmt, men nu är de kyligt igen tråkigt men man får njuta dom dagar som var.

#5 / / Mirre - Sweetwords:

kan tros =D

#6 / / Johanna Utterberg:

Så himla härligt med detta väder, man får verkligen energi! :) Kram

#7 / / Ama de casa:

Weehoo!!! 14:14 - en bra tid. Fast min absoluta favorit är 11:11 :-D

Ha en skön söndag!

#8 / / Petra:

Här blev det kyligare väder så det lockas inte till att vara ute o fixa men vi ska iväg och köpa lite palmer som vi tänkte ställa ut när frost nätterna ger med sig .kramis och så mysigt du har på din uteplats .

#9 / / åsa i åsele:

svar Det är nå tjall på blogg.se å då funkar icke mitt namn här hos Dig å andra som har blogg.se :( brukar dubbelkolla, men tydligen missade jag det igår...

Jaa Du här har vi ställt in sparkarna, skidorna å sånt ;-)

I morse vid 7 hade vi vitt, vitt, vitt men då jag bara va upp på toa orkade jag inte ut å fota eländet ;-) nästa gång jag var ut med Frost hade snön blivit typ regn, aningen bättre trots allt, nu uppehåll å det ser ut att bli en hyfsad dag.

Nattfrost å minusgrader gör att jag icke köper/ställer ut nå blomster.

Den där "stegen" har Du gjort den själv eller är den köpt? Gillar den...

kram

#10 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Här är det för tidigt att fixa balkongen än, vädret är så mysko - idag snöar det igen och jag minns inte ens senast det snöade såhär sent på året... det är inte normalt, trots att jag bor i Norrland. Snö i maj förekommer liksom inte.

Men nästa vecka ska jag nog köpa balkongkrukor och börja påta lite :)

#11 / / Josse:

Så härligt ute nu!!

#12 / / åsa i åsele:

svar Vi blir ju inte utan vatten då vi har egen brunn, men övriga Åsele lär ju ha problem.
Ibland är det bra att bo utanför tätorten inne i skogen :)

Sådan där stege tror jag jag ska försöka mig på att tillverka :) Yes, om det är okey för Dig att jag snor iden?

Jag kör "skafferstädning" och bakar :) lite typ man tager vad man haver, banan & saffrans muffins, blev helt okey :)

kram

#13 / / JoJo:

det är så härligt när solen är framme. man blir så glad och får massa mer energi då! :D kram och fin söndag!! <3

#14 / / Days by Johanna:

Har vår blommor, de får står lite till, så vänta nog någon vecka till, de lever ju och mår bra, för ovanlighetens skull :)

#15 / / Natalia:

Så fint ni har de :)

#16 / / Fru Eriksson:

Wooo så fint - gillar stegen & hjärtat❣️
/Natti Natti ...

#17 / / Maria Pettersson:

Jag och min man var i parken hela dagen igår! Det var så skönt :)

#18 / / Jennifer Queen:

NU såg jag att din header är från mitt älskade helsingborg :D Love it!!

#19 / / hellstromellinor.blogg.se:

Ja, sååååå härligt väder. Här ska det dock snöa imorgon :-(

#20 / / Ida:

Så underbart väder! :)