our hall downstairs

 
Shot some interior snapshots the other day...  our hall  downstairs
Pics från hallen idag på nedervåningen 
 
 
Hey sweethearts!
Hej fina ni!
 
Hoppas allt är väl hos er och er helg börjat på bästa sätt.
Här har darlingen jobbhelg så kommer att vara en lugn helg här .. skönt!  
 
 
 
Ja undrar varför denna blev liksom suddig och grynig men ja tyvärr orkade ja inte kolla och förbättra 
 
Anyways.....
Har känt mej hängig  och förkyld mycket huvudvärk 
Så målat lite  (  jodå det tar sin tid .. = läs Massvis med tid  )  men hoppas det blir bra 
Men ja sen måste ryggen vila och knät 
Blev hämt pizza med skatterna och Lets Dance härlig avkoppling en fredag 
 
 
 Vi hörs senare raringar! Puss! 
 
hope you all are having a lovely weekend 
 
So long darlings! 
#1 / / Mirre - Sweetwords:

Finfint, en härlig lördag önskar jag er

#2 / / Ramona:

Men så fint :) Och vilket gulligt skrivbord. Det gillade jag lite extra. Hoppas du får en fin dag <3 Kram

#3 / / Linda:

Men wow, där hade jag gärna suttit och bloggat om dagarna <3

#4 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Älskar ert hem <3

#5 / / Kattis:

Låter som en mysig kväll ni hade. Hoppas du kryat på dig och har en härlig lördag!<3 Kram

#6 / / Petra Olsson:

Så fint skrivbordet är du har i hallen:) kramar o ha en fin dag

#7 / / %E5sa%20i%20%E5sele:

Säger som de övriga som har kommenterat :) Jag gillar skrivbordet... och stolen,
jag störs dock av den där trappen som är helt fel i färg ;-)

Det var meningen att C skulle komma igår men hon är sjuk, förkyld, så hon stannade hemma i Umeå.
Att komma hit å va sjuk är ju inte roligt, bättre vara hemma när man mår dåligt.

14.30 ska vi till mina föräldrar på kaffe & tårta :)

Jag hoppas Du har en okey lördag, kram

#8 / / Natalia:

Jättefint :D

#9 / / Jennifer Queen:

SÅ fint :D
Ha ett fint slut på denna lördag :D

#10 / / Johanna Utterberg:

Så fint ni har det verkligen! Ha en mysig lördagskväll! :) Kram

#11 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Hoppas lördagen har varit bra :)

#12 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Så himla gött med hämtpizza :D :D

#13 / / Eva`s blogg:

så fint du har det där under :) vitt me love :) pizza gott ha en fin lördag kväll kram

#14 / / elin:

Så fint ni/du har det!<3