Mitt mål

 
Hej fina ni!
 
Hey lovelies!
 
Har allt varit bra hos er denna dag?
Hoppas ni haft  en supermysig lördag
Solen försvann, molnen kom och blåsten och nu smattrar regnet mot rutan  Tråkväder grått har det varit här idag . Suck va trist ... 
 
Idag har lilla svärmor varit här på besök vi har firat Felicia som fyller på onsdag 
Tack för besöket lite exra kalas 
 
 ESC
Ikväll mellofinal och jo vi satt bänkade 
vi hade liksom kunnat hoppa över och lyssna iår för fyyyy så "tradiga"  ledsamma låtar det va och lyssna på 
Portugal vann Kikade ni ? Va tyckte ni ?
 
Jag skrev såhär på FB efteråt : 
Nu vet ja varför Portugal skulle vinna... Det är för att det skulle sjungas godnatt vals för alla innan läggdax
 
 så tyckte jag om den låten nu vet ni det
 
 
 
Nu ropar sängen på mig…zzz… invänta en dejt med 'john blund.. undrar när han kommer ... 
 Sköt om er darlings!

sussa sött alla raringar 

G.o.D.n.A.t.T.k.R.a.M.a.R.!

 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Linda:

Mysigt med svärmor på besök :-D

#2 / / Mirre - Sweetwords:

Vi kikade inte alls, men såg han kom 5:a imorse

#3 / / Johanna Utterberg:

Mysigt med lite extra-kalas :) Ha en toppensöndag idag! :) Kram på dig

#4 / / Dixi Wonderland:

Vilken fin bukett :D

#5 / / Louise:

Jaha okej där ser man :)

jag håller helt med om portugals låt! :P

#6 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

jag tycker att Portugals låt var helt fantastisk, och när han sjöng tillsammans med sin syster grät jag som ett barn.

Så fin bukett :), roligt även med lite besök så där för kalasfirande :)

#8 / / Netti Starby:

Åh vad fint och jag tycker att Portugals låt är tråkig! :-D Kramis

#9 / / Days by Johanna:

Härligt med lite kalas och ja röstningen är seg i ESC, så jag hoppade den och tur det för jag gillade inte vinnarlåten.... han vann säkert för alla tyckte så synd om honom, vilket är så feeeel.

#10 / / Kattis:

Kollade ingenting på ESC då vi var på födelsedagsfest igår, men jag har förstått att man inte missade så mycket!😛 Kram

#11 / / Sandra:

haha, så rolig du är, jag kollade inte faktiskt, tycker inte det är så bra längre!<3
kram

#12 / / Petra Olsson:

Hejjade på Robin allt annat var bara rena dyngan haha en riktig god natt vals från Portugal. kramar

#13 / / Jennifer Queen:

Hela helgen har varit bra här, hoppas din med har varit bra :D
Fina blommor :D

#14 / / My:

Tycker inte att portugal skulle vunnit, framförallt inte så överlägset! Men men!

#15 / / Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Håller helt klart med om att årets låtar var riktigt tråkiga!

#16 / / Gabriella :

Tittade också på Eurovision och tyckte att vinnarlåten var riktigt bra!!

#17 / / EVELINA:

Vad kul att ni kunde börja fira Felicia redan nu! :) Och håller tummarna för att vädret snart blir bättre!

#18 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Bara skitlåtar igår rent ut sagt! Jag hejade på Robin.

#19 / / åsa i åsele:

Vi tittade inte, eller vi såg själva slutet då det gavs poäng. Österrike var min favvo.

Svar på Din fråga på insta, jag fyllde år i måndags 8 maj.

kram

#20 / / Natalia:

Vad mysigt :)

#21 / / åsa i åsele:

svar Nää jag är inte direkt så mycket för att fira min egen födelsedag..

#22 / / Amanda:

Jag tyckte inte heller att rätt låt vann!

#23 / / Heléna:

Hoppas du har haft en fin helg <3 Jag såg också på melodifestivalen och jag hade knappast tänkt mig att den låten skulle vinna... Kramar <3