Min goa N

 
 
Hej hopp!
God kväll min vän. Hoppas att allt är väl ?
 
Idag har jag haft date med min goa Nilla   ♥ 
Att ha såna där mysiga träffar Det bara behövs... 
För mej är det guld värt alltså . Man bara känner hur man tankar viktig energi  underbart!! 
Man lyckas glömma sin smärta för en stund så skönt 
 
Visst har hon mysigt hos sej ??
 
 
 
Och ja  vi hade paj . glass och  myste med   yummi !!  
T A C K Goaste för Allt Allt idag !! 
 
Vad har ni hittat på idag då ? 
Inget fint väder här idag rätt så svalt och grått inget kul när man hellre vill ha som vi haft det nu 
 bara att acceptera 
vi myser och har det bra ändå på lediga tiden 
 
 
 
 
 
 
 
 
I  morgon  är maken ledig oxå då blir det extra bra.
Får se om vi hittar på något det går bra även med   inte-så-bra-väder  är. 
 
Önskar dig en kreativ & inspirerande start på veckan!
 
 
ALL KÄRLEK 
 
 
Publicerat i Allmänt / På bordet
Taggar: fika / gofika / på bordet
#1 / / Mittdittovitt:

Halloj!
Självklart vill jag titta in till dig. Mysigt blogg du har. Ja ang klänningarna så rekommenderar jag verkligen House of Lolas Banshee modeller. Så Sköna och fina. Just nu finns två färgställningar men brukar komma nya varje säsong. Jag har fyra olika. Finns även som blus. Den är fin den också.

Kram Fia

#2 / / Netti Starby:

Vad mysigt ni hade det och hon har det jättefint hos sig. Ha en fin dag med maken din! <3 Kramis

#3 / / Ramona:

Så mysigt <3 Och vad är det för gott ni äter, ser sååå frestande ut :) Kramen

#4 / / Annelie:

Vilken mysig dag, och vilka fina assietter hon har plus vikit pappersservetten såå fint.
Vad mycket det "lilla" gör det.
Är det ananas-paj ni äter..??
Såg riktigt gött ut, har aldrig ätit det, men har hört det ska vara gött.

Mys nu ordentligt med din make idag, på hans ledighetsdag... // Kramar Annelie

#5 / / elin:

Så mysigt och så gott det där såg ut<3

#6 / / Linda:

Men åååh, snacka om gofika!

#7 / / Johanna Utterberg:

Åh vad gott med paj och så mysigt med träff :) Kram på dig!

#8 / / Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Såg fantastiskt trevligt ut :)

#9 / / Mirre - Sweetwords:

Såg jättemysigt ut

#10 / / Days by Johanna:

åh så härligt :)

Här har det med varit mulet igår och idag, men ändå skön temperatur. Fått lite fixat i trädgården när jag ändå vabbar, och skönt och göra det i mulet istället för i stekande sol, sen har hemmet inne med fått sig en liten omgång nu när det varit så fint väder de andra dagarna att man knappt varit inne.

#11 / / Louise:

Men mums va gott med paj! :D

#12 / / Dixi Wonderland:

Mumsigt värre :D

#13 / / Natalia:

Så gott :D

#14 / / Anita:

Åh, såg bra trevligt ut med fika å allt :D

#15 / / Jennifer Queen:

Sådan träffar borde man ha oftare :D

#16 / / Kattis:

Åh så gott det ser ut och vad mysigt med lite härligt sällskap! Ser jättefint ut hemma hos henne!☺ Kramar

#17 / / Gabriella :

Åh så mysigt!!

#18 / / Amanda:

Det såg ju bara för gott ut! <3

#19 / / Emma:

Hej, sådana vackra bilder och jag bara älskar Jordgubbar,(Y) ....Kram Emma ..

#20 / / Petra Olsson:

Så smarrigt det ser ut vad är det för paj? så fina muggar också:) ha likadana:) kramar vännen!

#21 / / elin:

Sv: Fransar är det bästa! Haha skönt att jag inte är ensam om att hata getingar!

#22 / / Netti Starby:

Jag glömde fråga dig en sak? Hur får du sådana rörliga bilder på bloggen? Tycker att det är så häftigt och har alltid undrat hur man gör? Kramis

#23 / / Anonym:

Se så mumsigt ut!!

Svar: Det vaa mummsigt =)
Ullie Webersköld

#24 / / Anonym:

Åh såna fina tallrikar :)

Svar: ja men ja verkligen ÄÄÄlskar matteus ja har vita
Ullie Webersköld

#25 / / Norahsmamma:

Mysigt detsåg ut:)))