Jag Längtar...

 
 
 
 lite Längtansbilder
Man får bara en sån där inre längtan liksom ja vill , ja vill dit nuuuuu. 
 
Guuuud så jag LÄNGTAR efter detta !! 
H. A. V. E. T . !! 
 
Jag Längtar .... är dagens tema i   i Johannas #jagutmaning
 
 Det är så fint så man kan inte sluta ta bilder på alla stora jätte båtar 
 
 
 
 
Längtar såååå mycket idag.. 
Önskar jag vore där...
 
Brukar ofta känna såhär framåt våren och sommaren denn längtan .. 
Jag Längtar såå efter Havet 
Det är nog där jag skulle bo hi hi 
 
Kort inlägg va det här 
Publicerat i Allmänt
Taggar: havet / längtar / sommar

Åh så fint :). Hoppas jag får besöka havet i sommar jag med :)

#2 / / Mirre - Sweetwords:

Ohh älskade Smögen, är det väl?

#3 / / J:

Så härligt!!

#4 / / Ake:

Så fina bilder :) Jag älskar också havet... har varit på havet sedan barnsben... ( se gärna bild på: jag saknar) Där finner jag frid och framför allt ro i själen. Jag hade min första båt som 13 åring (ja far litade 110% på mig) Hur många jag haft tills nu vågar jag inte räkna till...

#5 / / Alice Lindström:

Vad härliga bilder!

#6 / / Days by Johanna:

Ditt inlägg har valts ut bland tre till och vinna. Jag har startat en omröstning som pågår i 24 timmar. Den med mest röster vinner!

Här hittar du omröstningen!

http://daysbyjohanna.se/2017/may/omrostning-jag-langtar.html#comment