Jag fick

 
 
 
 
Första gången på ett tag som jag ska så lite hemma 
 
På denna dagen i  i Johannas #jagutmaning blev det 
JAG FICK 
 
Jag har en väldigt söt liten granne som är så himla söt alltid 
Förra året gick hon förbi nästan dagligen och öste beröm över min vackra blomma  och jo i fall ni kommer ihåg den VA ju underbar  HÄR  ser ni den 
 
JAG FICK  i år nu här om dagen flera st örter och så utav henne Hon frågade vad ska du så ?? 
Sen kommer  hon traskande med flera st så Gulligt utav henne GOA grannen .
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / uteplats
Taggar: framsidan / plantera / utemöbler / uteplats
#1 / / Annelie:

Snälla grannar det finns, jag har aldrig odlat egna örter någon gång, just för att det är inte så ofta jag använder det.
Har väl blivit lite babyspenat och oregano på sistonde,, men det lilla jag använder så köper jag det.
Något jag skulle vilja ha, är dill. För det kan man ju sedan klippa ner och frysa in.

Ha nu en jättemysig söndag.. // Kramar Annelie

Åh älskar såna där fina grannar :)