Jag blir glad -lite guldkant på vardagen

lite guldkant på vardagen   
 
 
Det bästa som finns – snabb grillmiddag   lite guldkant på vardagen   
Vi grillar oftast kyckling hos oss på sommaren för det gillar alla i vår familia.  Men idag blev det även lax, fläskfile och så till färskpotatis och sparris i ugn Yummi!! 
 
 
God kväll söta ni!
Ännu ett litet inlägg från mig
 
Får väl börja med att säga GRATTIS Till sverigen till VM-Guld i ishockey 
För er som inte tittade vann de med 2-1 mot canada 
Faktiskt så är hockey det enda som jag tycker är någorlunda spännande att titta på  fniss
 
 
 
Jag Blir Glad .... Åhhhh vilka f.a.n.t.a.s.t.i.s.k.a. dagar vi har i denna sol med klarblå himmel  L.O.V.E .IT !!! 
 
Jag blir glad är dagens tema i   i Johannas #jagutmaning
Det är verkligen inte ofta som man liksom får alla med på bild ja utan lilla ja då men det klarar vi oss utan 
Stora prinsen ser ni ju inte såå ofta här Han har numera växt om sin pappa så lång är han 
 
Jag blir GLAD över att få vara hemma när hela min goa la familia är hemma och myser ihop 
som idag har vi varit iväg en sväng och sen hemma och grillat och myst på baksidan H.Ä.R.L.I.G.T..!
Älskar vår stora yta på baksidan  ( det är en bra bit till husen som ligger nedanför vårt ) där de spelar fotboll , gymnastiserar eller ja bara ligger på en filt och myser så himla skönt 
 
 
 
 
Måste ha ork att fixa mer här nere....  blir nog bra 
 
 
 Nu måste jag dyka i säng här, klockan är mitt i natten…zzz…   Sussa sött era sötnötter 
 
vi hörs hjärtan 
All KÄRLEK 
 
 
#1 / / j:

Vad roligt!!

#2 / / Natalia:

Härligt :D

#3 / / A M:

Åh massa mys och skoj!
sv: Det gör jag med, riktigt skönt! :D
Kram

#4 / / Sussi:

Det är så skönt nu när man kan börja vara ute utan att stå och klä på sig i fem minuter innan, bara ta på sig ett par tofflor och gå ut praktiskt taget. Underbart :)
Grillat blir alltid så gott. Vi gillar också kyckling :)
Kram

#5 / / Mirre - Sweetwords:

Oh så mysigt och skoj

#6 / / Annelie:

Jag är inte ett dugg avis på er uteplats.. å nääeee då ;o))

Gött med grillat, vi har grillat två kvällar på raken nu,, dessa omgångar vart det fläskkotlett, det tycker jag är gött att grilla.
Det, kycklingfilé och lax älskar jag att grilla.

Hmm.. på tal om grill, vi måste nog köpa oss en ny gasolgrill snart, för den vi har (fått efter mamma och pappa), börjar ge med sig nu.

Ha en jättefin måndag vännen.. // Kramar om Annelie

#7 / / Dixi Wonderland:

Underbart att grilla :D

Åh grillat är så gott! Perfekt på sommaren med goda tillbehör 😍

#9 / / Petra Olsson:

Det är ngt vist med sommarmat, så galet gott o njuter om kvällarna nu,kramar o ha en fin måndag vännen.

#10 / / Netti Starby:

Det är verkligen gott med grillat! <3 Kramis

#11 / / Johanna Utterberg:

Så himla gott med grillat, det åt vi också igårkväll igen :D Och grillad lax är ju supergott! Ha en fin måndagskväll! Kram

#12 / / elin:

Sv: Jag använder mig utan volym fransar gör jag och längd 15! Mums så gott med grillat<3

#13 / / Anita:

Underbart att grilla..!! :D

#14 / / Days by Johanna:

Härligt glad inlägg =)

#15 / / Louise:

Så himla underbart o grilla! :)

#16 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Älskar grillat! Det är så gott 😍

#17 / / Sandra:

Men gud så härligt =) jag älskar grillat det är så gott & så är de mysigt & grilla! <3
Kram

#18 / / Heléna:

Så gott att grilla :D Visst är det roligt när man lyckas få med hela familjen på samma bild :D Hoppas du har fått en fin start på den här veckan :D Kramar <3

#19 / / JoJo:

åh så gott med grillat. jag älskar att äta det! :D hoppas att du har fått en bra start på den nya veckan. kram på dig! <3

#20 / / Moa Kandelin:

Jätte fint :)

Men du så gott med grillat! Så sugen jag blev nu :)

#22 / / Amanda:

Såå härligt inlägg :D