Gnäller och gnäller

 
Alltså HUR Fint??!!  
 

Hej  Hallo mina finisar!

Allt väl ? Hoppas ni alla haft en härlig dag!

Vilken underbar dag vi har haft här, strålande sol och så varmt! Alltså jag blir alltid så lycklig när det är bra väder, vet inte varför men jag har alltid känt mig lite  eller ja Mycket väderberoende. Allt känns så mycket lättare med blå himmel och sol - så tycker jag iaf

Har ju oxå mindre ont oftast såna dagar så  ja kanske därför

 

Jag Önskar   i Johannas #jagutmaning

Idag har jag fått höra lite mera tråkigheter som gör att man känner livet kan ändras så fort 
du vet inte vad morgondagen har med sej så va TACKSAM för att du är pigg och orkar 
 
Jag känner mej så gnällig  Bara gnäller och gnäller alltid....            då jag ofta nu har så väldigt ont  och JAG önskar sååå     att vi både närmsta familjen och familj och vänner runt om får va friska 
Som sagt kan det ändras fort 
Va rädd om er  
Och ja ska försöka tänka som jag brukar att det finns alltid de som har det värre än dej så sluta gnäll 
 
 
 
Japp det va så skönt även på kvällen så det blev middag på baksidan 
Vi inviger det nymålade bordet och stolarna trots det inte va riktigt färdigt 
Mysigt hade vi det  där i vartfall 
 
 
 
Nej  men sätt inte in den fula bilden säger Ebbisen och nä det gjorde ja ju inte fniss ♥
Lilla finisen 
 
 
Felicia Losan posan gör en massa konster och rpar som vanligt ... 
Maaaammmmaaa ta kort på mej .. mamma kolla nu då .. mamma ser du ? 
Ja lilla vännen tror ögonen ramlar ut snart o öronen faller av fniss 
 
Fortfarande 24 grader  på baksidan och klockan är nu 20.15 
 
 
 
 
 
Ebbisen visar att hon me minsnn kan hon me ♥ 
 
 
 
JAG ÖNSKAR .. att ja hade mera utav dessa underbara lyktor Har gett bort några så vill han någon mera själv Måste se i morgon om flera finns kvar 
 
Nu ska jag mysa med älsklingen här en sväng sen läggdax. 
Ska kanske gå på marknad en kort sväng i morgon så måste ha ork 
 
 
På återseende!
Kram på er ♥ Och natti sov så gott 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Jag håller med dig om att man blir mycket gladare av vackert väder och visst ska man inte gnälla i onödan. Härliga bilder och ha en fin dag! <3 Kramis

#2 / / Annelie:

Det ÄR lätt att gnälla när man går med ständig smärta och då är det inte alltid så lätt att tänka just denna tanke "finns alltid de som har det värre".

Jag gnäller också mer när det är kallt, rått, fuktigt ute.
Jag vill ha TORR, VARM, SKÖN värme.. och att inte förglömma SOL.
Som igår, vilken underbar dag... *me like*

Ha nu en riktigt trevlig helg.. // Kramar om Annelie

#3 / / åsa i åsele:

Värkande kropp gör att man blir extremt gnällig, svårt att inte klaga då det gör ont när man rör sig å dessutom svårt att vara aktiv å hitta på nått då det värker å gör ont. Lätt att tycka synd om sig själv. Värk är vansinnigt jobbigt.

Har Du hört något från Sjukvården, har Ortopeden hörts av?

Fina bilder och duktiga flickor. Skönt med sol å värme.

Om typ fyra veckor har Elin sommarlov, 15 juni slutar hon skolan.

kram

#4 / / Natalia:

Härliga bilder :D

#5 / / Linda:

Det ser ut som en himla trevlig middag tycker jag <33

#6 / / elin:

Det ser ut som om ni hade en riktigt mysig middag! Kramis!<3

#7 / / Dixi Wonderland:

Igår var det galet varmt ute :)

#8 / / Moa Kandelin:

Så härligt väder!

#9 / / Louise:

De är okej att gnälla tycker jag speciellt när man inte mår bra eller har ont ! Ser ut som en härlig dag igår iallafall :)

#10 / / Mirre - Sweetwords:

Idag är det tokfint och varmt här

#11 / / Maria at Inredningsvis:

Tror vi Svenskar är omedvetet hjärntvättade från uppväxten att gnälla haha :) men ofta blir det aldrig nåt bra från gnällande bara negativ energi som sprids vidare till andra.

Ha en grym (gnällfri:) helg och nu äntligen vankas sommar värme:)

LOVE Maria på Inredningsvis

#12 / / starsinlife.blogg.se:

Åååå mysigt!

#13 / / A M:

Man får gnälla det är mer än okej!! Ser otroligt mysigt ut, kul att inviga bordet i den här värmen! :D
sv: Ja det är verkligen viktigt och skönt att göra när man är stressad! :)
Kram, trevlig helg! <3

#14 / / Sussi:

Man påverkas mer än vad man tror av sol och värme. Jag känner mig också gladare när vädret är fint :)
Så mysigt med middagen på baksidan. Skönt att det är varmt så länge.
Jag vill också har fler av ljuslyktan. Får också ge mig iväg och kolla om dom fyllt på lagret.
Kram och ha en fin helg

#15 / / Norahsmamma:

Vilka härliga bilder:)))

#16 / / Kattis:

Man blir definitivt gladare av både varmare och soligare väder!☺ härligt att ni invigt de nya utemöblerna nu, maten smakar fasen bättre utomhus! Kramar

#17 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Min terapeut sa att jag INTE ska "tänka positivt" och "rycka upp mig" för att det blir också ett krav. Jag ska tänka realistiskt istället. Typ så.

Äntligen har vi haft det varmt i Umeå. Mulet, men varmt! Det var 17 grader och jag kunde gå i bara skjortan. NJUTNING!!!

#18 / / Heléna:

Så fina bilder :D Hoppas du får en riktigt fin helg med massor av trevligheter och fint väder <3 Kramar <3

#19 / / Amanda:

Åh så härligt! :D

#20 / / JoJo:

man blir ju så glad när solen är framme och det är varmare ute. man vill ju bara ha fler såna dagar nu! :D kram och fin kväll till dig <3

#21 / / Gabriella :

Åh så underbart väder!! :D

#22 / / Johanna Utterberg:

Men åh vad ljuvligt att få käka mat utomhus!! :) Så gott och mysigt! :) Älskar vädret! Kram