En ruin

 
Gult & blått 
 
 
Hej hjärtan!
 
Allt väl hos er idag då ??
 Har du  haft en fin dag?
  
Åhh men ... som jag gillar utflykter!!! 
Idag har älsklingen varit ledig och hemma hos mej
Blått får väl gärna stå för allt vatten här idag då men 
Japp idag åkte vi alltså gult och blått = Färjan till visingsö 
 
På väg till visingsö med maken älsklingen 
En mysig utflykt har vi haft idag . Bara vi två  = egentid ♥  min älskade 
 
 
 
Så idag blir det  vatten bilder mest he he 
Ja jag trotsade smärtan idag och gick runt ruinen en sväng annars va det mest bil åk idag MEN såå mysigt ändå  
 
 
Fortfarande ståtligt. Visingsborg  Så fin slottsruin 
Visingsborg var ett grevskap och slott på östra stranden av Visingsö, 
Ja det va ju fyra gånger så stort och ståtligt med denna fina ruin finns kvar 
Innan va det väl typ 4-5 hus som satt ihop till ett jätte slott 
 
Utflykten avslutades med pizza inne i Gränna 
 
TACK älsklingen för en fin dag 
 
 
Nä nu är det hopp i säng dax för damen här 
Ny dag i morgon och ännu en liten tripp  - Love it!
 

Önskar dig den bästa morgondagen  utav dagar! :)

Kramar & Pussar  &  All Kärlek 

 
 
 
Publicerat i Allmänt / utflykt
Taggar: båt / utflykt
#1 / / J:

Vad roligt!!

#2 / / Annelie:

Men sååå mysigt att få komma hemifrån lite,,, visste du om denna tripp eller överraskade din älskade dig ..??
IBLAND måste vi övervinna smärtan och göra sådant vi gillar.

Så kommer det bli nu när mina föräldrar kommer, då VET jag det kommer att bli mycket kortspel,, så då blir det ju mycket uppe FAST jag VET jag får ont,, men det är sååå roligt så jag gör det ändå.

Fina bilder du bjöd oss på.
Ja, nu sussar du förhoppningsvis gött när jag skriver detta... vi brukar ju gå om varandra.. *hihi*

Kramen Annelie

#3 / / TantGlad:

Det är mysigt med utflykter och spännande fina bilder visar du upp. Tack vännen för dom.

Kramelikram

#4 / / Netti Starby:

Åh vilken mysig utflykt ni hade tillsammans och vad härligt med egen tid! <3 Kramis

#5 / / åsa i åsele:

Så fina bilder.
Härligt med utflykt.
Jag förstår Du var nöjd med Din dag <3
Lite egen tid med maken är ju inte fel.
kram

#6 / / Linda:

Ser verkligen så himla härligt ut!

#7 / / Eva`s blogg:

Ja egentid har vi alltid då barnen är vuxna o utflugna för länge sedan :) men vi jobbar en del så vi älskar tid tillsammans mys på snäckan kram

#8 / / Mirre - Sweetwords:

Så härligt, ha nu en bra dag

#9 / / elin:

Åh vilken mysig dag du verkar ha haft!<3

#10 / / Josse:

Så kul med utflykter!!

#11 / / Liv Ringström:

Ser riktigt fint och härligt ut!

#12 / / Ama de casa:

Visst är det härligt med utflykter :-)

#13 / / Johanna Utterberg:

Vad mysigt med en liten utflykt och egentid bara ni två! :) Ha en fin onsdag! Kram

#14 / / Biggeros:

Roligt att byta mijö pch se något nytt. Även nytt gör mig. Jag har ju hört talas om Visingsö. Skönt att trotsa smärtan genom att bara vara och njuta av naturen. Ha det bra/ kram

#15 / / Kattis:

Åh vilken härlig utflykt ni haft, mysigt med egentid bara ni två!☺ hoppas du haft en riktigt härlig onsdag också! Kram

#16 / / Days by Johanna:

oh låter som en härlig tripp

#17 / / Jennifer Queen:

Mysigt med utflykt :D

Svar: Åh i hope so :D I need some love haha :P

#18 / / Heléna:

Så mysigt!!! Jag var på roadtrip i somras och då hamnade vi på Visingsö också - så fint där! Vi var från norr till söder på ön och njöt :D Kramar <3