Brukar ni se?

 
 
 
 
 
HAPPY Fredag Darlings!!
 
Vaknade upp till en lite bättre dag i dag 
Solen kom inte förräns på kvällskvisten här men ändå ... 
Ja har haft två utav mina goa väninnor här idag TACK goa ni som kommer 
Sånt där man tankar lite extra energi på ni vet. 
Dåligt fika och bjuda på idag men får ta lite bättre nästa gång  yay! 
 
Kvällsköksbild idag men ja ja ibland så får man inte till det och ja har haft besök idag sååå 
 
Maken kom hem sent idag men gjorde ju inget med extra besökenidag då 
Nu har vi haft kvälls mys här med go mat och Lets Dance finalen 
Vem hejade ni på ? Brukar ni se? 
Ja hejade på Jesper faktiskt så kul han vann 
Nej nu mina blir det kort inlägg så trött idag 
 
 
Önskar er en riktigt fin  start på helgen , så hörs vi snart igen
 enjoy-your-saturday
 
 
 
Publicerat i Allmänt / kök
Taggar: kitchen / kök
#1 / / Hemljuvligahem:

Hur fint som helst i köket.....älskar vit inredning. Jag har inte alls tittat på lets dance....hoppas du får en trevlig helg. Kram

#2 / / Days by Johanna:

Härligt med besök :)

Tittade på lets dance förr, men har tröttnat lite på det :( kika lite igår för far tittade när han kom hem från handbollen :)

Tyvärr förlorade Kristianstad.

#3 / / Natalia:

Så härligt :D

#4 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Roligt med besök :)

#5 / / Mirre - Sweetwords:

Ha en toppenhärlig lördag

#6 / / Netti Starby:

Åh jag gillar verkligen din inredning och jag kollar inte på Lets Dance :-D Kramis

#7 / / Linda:

Så fina möbler!!! <3

#8 / / elin:

Din inredning är så fin! Kollade tio minuter av Let's dance sen tyckte jag att det blev tråkigt , haha!<3

#9 / / Sussi:

Så kul med främmande :)
Jag hejade inte på någon speciell. För min del gick det bra vilket som. Konstigt nog så brukar jag alltid följa Lets Dance men i år har det inte blivit så. Längtar till Så mycket bättre senare i år istället..
Kram

#10 / / Dixi Wonderland:

Jag kollar väldigt sällan på Lets Dance och liknande program :)

#11 / / Sandra:

Jag har faktiskt aldrig följt lets dance vet inte varför men tycker inte det är så bra haha, Hoppas du får en underbar fortsatt lördag <3

#12 / / Moa Kandelin:

Jätte fint i köket :)

#13 / / Louise:

Va fint :)

#14 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Vad kul att du fick besök :)

#15 / / Johanna Utterberg:

Kul med besök och vad fint ni har det!! :) Kram

#16 / / Gabriella :

Åh jag hejade också på Jesper och var såå glad att han vann!!

Jag får erkänna att jag aldrig någonsin sett Lets dance, vet på ett ungefär vad det går ut på men det är allt :)