Vårdagjämningsmåndag

 
Jaha då va det dax för kvällsbilder igen he he  Köksbilder idag - Kitchen stuff 
 
 
Här sitter nattugglan och gör ett sista inlägg innan läggdax 
Har ni haft en fin dag?
Det blev en lång sovmorgon här och sen har dagen gått i ett. 
 
 Vårdagjämningsmåndag 
Ja det känns inte så väldans mycket vår just nu om ni frågar mej ... 
Regnet smattrar mot rutan och det känns väldigt gott att jag sitter här inne i värmen 
Underbart detta väder alltså !!   NOT 
 
 
Japp dåliga kvällsbilder i från köket visas idag  
Dålig inspiration eller ja vi kom hem då det va mörkt o inget kul att ta på innan 
 
Nu så börjar påsken på att göra lite intågande här hemma 
Ja vi brukar ju  ha även ute oxå men än har det inget blivit Vi får väl se när andan faller på ifall ja orkar gå och leta i källaren med lite hjälp 
Ja som det är nu hittas ju inget efter flytten he he 
Det är så mysigt att  att vårpimpa och påskpimpa även ute lite 
 
Men en liten påsklilja har hittat hit och små fjädrar ....Måste  bara hitta de andra me  Var är allt hittas bara lite här och var . Några ägg oxå som ska visas sen 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TACK  söta ni som kikade in igen till mej 
Vi hörs väl i vanlig ordning i morgon igen hoppas jag  ?? . Nu dax att krypa ner mellan de grå ikväll
 

På återseende!

NattiKramar ♥

 

P:S 

Ni glömmer väl inte i morgon  ROCKA SOCKORNA !!!! 

 

 

Publicerat i Allmänt / Påsk
Taggar: pynta / påsk / ris
#1 / / Netti Starby:

Du har det så fint hemma och igår kändes det verkligen inte som vår. Ha en fin dag! <3 Kramis

#2 / / Karoline :

Så fin blogg du har ! ♡

#3 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Vad bra att du rockar sockorna idag! Du har det väldigt fint, får se om jag påskfixar något, är inte så "pyntig" av mig ^^

#4 / / Annelie:

God Morgon denna vackra tisdag,,, klockan är nu 07.37 och jag sitter här och äter frukost, tvättmaskinen snurrar på med dagens första tvätt.

Idag blir det en tur ut på stan på förmiddagen, ska hämta mediciner och sedan köpa ett X antal lotter till pappa som fyller åt på lördag.
Åååå,, när det är sådana dagar SAKNAR jag verkligen att vi inte bor så vi hade kunnat åka dit.

Men, ha nu en så jättefin dag du kan ha det.. // Kramen Annelie

#5 / / åsa i åsele:

Go morgon, ska strax skjutsa Elin, en gråmulen dag med snö i luften, minus 1 grad kallt. Idag ska J till Umeå på Sjukhuset för Smärtblockad.
Jag hoppas Du har en fin tisdag, kram

#6 / / jennie:

Haha ja så är det ju.:) satt på jobbet när jag skrev så därför blev det inte så mycket :)

#7 / / Johanna Utterberg:

Vad fint ni har det! :) Och hoppas du har en fin tisdag! <3

#8 / / A M:

Alltså bilderna!! Jag smälter, du bor i dröm hihi!
sv: Tack detsamma fina du!
Kram

#9 / / Jennifer:

Men så underbart du har det !! Älskar allt vita . Tycker golvet är as coolt ! Det behöver du inte oroa dig för . Fin dag hjärtat puss ❤️❤️

Svar: Men jo det är för mörkt för mej ha ha :( :) Tack ändå min raraste du <3 kramiz <3
Ullie Webersköld

#10 / / Mirre - Sweetwords:

Ja man ska allt rocka sockarna eg, samt så fint ni har det och fint påskpynt

#11 / / The Queenie:

Älskar ditt hem :D

#12 / / Moa Kandelin:

Vad fina fjädrar :)

#13 / / icaibloggen:

Sv: Det var riktigt gott, sjukhus cafeterian levererade verkligen!! :)

Så fint du verkar ha det!! :D