Plötsligt händer det

 
Att Äntligen få en egen tjohoo GLAD!!!
 
 Plötsligt händer det vet ni!
Och jag blev sådär jätte glad och hoppas bara allt blir bra 
Mitt i allt kan en "liten sak" göra att man känner glädje 
 
Men hej sötast ni 
Idag börjar ju svammlet direkt och inget hej hej i vanlig ordning sådär 
 
Ja men alltså har ju länge önskat mej en tvättmaskin då sen vi flyttade ligger tvättstugan i ett annat hus
Det är inte lätt med ond rygg och knä och kongka och bära till nästa hus  i ur och skur
Är så lycklig att denna lilla vita blev min ha ha ni kan knappt tro det Uliie 5 år liksom
Ja hi hi ni som hängt här ett tag vet ju hur ja stirrar upp mej och blir glad.
 
Hoppas detta underlättar mycket .
Vill få den instalerad Nu Direkt !! 
 
För att Understryka oxå 
Glömde säga oxå KUL att det är fler än tjatiga jag som är så himla trött på denna snö som bara blir till blask halt otäckt.. usch o tvi . En del som inte tycker som mej nää det behöver ni Inte men ja sa det är Inte rättvist att ha snö vinter , skit väder  ett halvår  och sommar som JAG älskar o vår o höst på resten utav det halvåret Inte rättvist det va DET Jag menade .... 
 
 
 
 Tack för ni troget klickar er in här
 
Njut kvällen ni som  är nattugglor som jag och ni andra ... sussa sött
 
KRAMELIKRAM på er och på återseende! Såklart 
 
Kommer nog somna med ett leende på läpparna idag 
 
 
#1 / / Linda - kusin:

Heeeej förstår din glädje med tvättmaskinen ;)
Vad är det som måste installeras ? finns det ingen kontakt ? För isf är det bara att sätta i tvätta å vara glad ;)
Får ni stå för sånt själva när ni hyr ?

Svar: Heej vännen jo det är färdigt med uttag men vet inte för en elktriker skulle typ godkänna men det har de väl gjort redan innan ? konsigt att behöva göra nåt när allt finns ska hör en gång till de hade ju som bodde här innan ja här får du skaffa så vi har ju skaffat diskmaskin o nu tvätt då o behövs installation kostar det 300 kr men ja vi har en elektriker kompis så ska skicka bilder till honom
Ullie Webersköld

#2 / / Eva`s blogg:

Åh va roligt för dig & det är skönt att tvätta hemma :) vi har oxå plus tumlare i vårt wc skönt kul ha det nu mysigt kram kram

#3 / / Mirre - Sweetwords:

Ohh härligt med ny tvättmaskin

#4 / / Annelie:

Att ha en egen tvättmaskin är värt guld, vi fick en av mamma & pappa för några år sedan, men vi tvättade ändå i tvättstugan, så bra att få all tvätt torr direkt.
Men sedan så kom det mer och mer invandrare till våra hus, så TYVÄRR vart vår tvättstuga riktigt skitig.
DÅ, började vi tvätta inne hos oss.
Nu är jag så bortskämd, så skulle den gå sönder, ja det blir en ny tvättmaskin direkt.

Så GRATTIS till ditt nya köp..

Trevlig Helg.. // Kramen Annelie

#5 / / åsa i åsele:

GRATTIS!! Jag förstår Din glädje å lycka :) så skönt att kunna slänga in en tvätt närhelst det passar å inte behöva bry sig om tvättider.
Jag har ju haft två tvättmaskiner, men så gick den äldre maskinen trasig å dog... så nu har jag bara en tvättmaskin å oj så handikappad jag känner mig ;-)
Vädrets makter rår vi inte på tyvärr.
Idag skiner solen å jag hoppas jag ska ta mig ut,
jag mår ju bättre rent psykiskt då jag kommer ut på promenad.
Jäkla värk liksom :( förstör så mycket.
Jag hoppas Din fredag blir en fin dag, kram

#6 / / Gabriella :

Åh såå roligt!!

Åh underbart för dig :D. Det är absolut en befriande känsla :D