Interior snapshots & Bästa Lunchdaten

 
Shot some interior snapshots
This is  our hall
 
 
 Hey sweethearts!
Hej min vän. Allt väl?
 
 
Kikar in en stund så här sent på kvällskvisten igen 
Hoppas att ni haft en härlig dag Trots att solen försvann här innan ens halva dagen gått 
Ja ja trött på detta tjat om väder fniss 
 
 
 
 
 
 
However......
Haft en underbar mys dag med Maken Älsklingen ♥   idag 
vi har lunchat på vårt favorit lunch ställe Jennys thai sen har vi varit på 
"skattletning"  Geocaching så det gick rätt bra en sväng 
Sen så köpte älskling ett flertal ljus till mej Bästa Presenten!! 
Bara att vara tillsammans annars  är så mysigt
Puss på bästa Lunchdaten ♥ 
, very h.a.p.p.y.!!!
livskvalité är vad det är!
 
Sen hem och har haft en mysig kväll med skatterna hemma  
 
 
 
Statusen   här idag då ? 
 
Nja den är tyvärr samma så jag kände mej att jag nog ansluter mej till denna  felsökning 
 
 
 
 
Något som idag gjort mej glad är i vartfall att.   Ä.N.T.L.I.G.E.N .går min tvätmaskin Tjohoooooo så Glad !!  Kan man bli som ullie 5 år henne känner ni ju vid detta laget knäppfia ja 
Men ja som jag gnällt om springandet till andra huset och allt onda så hoppas jag verkligen att 
Detta ska underlätta så ja tro det eller ej men ja hon va tvungen att köra en maskin för att testa nu ikväll och Jo det gick alldeles utmärkt !!
So long so far 
 
 Talk to you later
Önskar dig en magisk Fredag! :)
 
Va rädd om dej 
Kramar & Kärlek!
 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vad skönt att din tvättmaskin funkar igen och du har så himla fint hemma! <3 Kramis

#2 / / Liene Svärd:

sv: Ja kul att ha både och :) och att andra tycker det är fint både med och utan lugg.

Å så gott med thaimat!

#3 / / Petra Olsson:

Underbart med tvättmaskin,hur tusan gjorde de förr i tiden:) thai mat e ju så gott kramar

#4 / / Moa Kandelin:

Mums vad gott :)

#5 / / MartinaOlsson:

sv; ja jag gillar också när det är sol och varmt, det är ju en så skön känsla när man kan vara utomhus utan att känna att man fryser minsta lilla! :)

#6 / / åsa i åsele:

Jag tycker Du borde få besked ifall remiss är på G.

Så skönt att tvättmaskinen nu är inkörd ;-) bara å köra igång å tvätta :)

En fråga, när Du inom Hemtjänsten ska renbädda å städa hos Din klient, hur gör Ni?
Min faster, min fars äldre syster, hon är 87 år å går dåligt, ser dåligt, men bor kvar hemma själv eftersom hon är pigg.
Idag då hemtjänsten skulle komma dit å hjälpa henne renbädda å städa så får Lisa först plocka ur sängen å stoppa påslakan etc i tvättmaskin, sedan hänger hon ut täcke + bäddmadrass på vädring,
sedan kommer Hemtjänsten å bäddar...
De dammsuger golvet utan att plocka undan mattor eller liknande å ska det dammtorkas på fönsterbänken görs det runt blomkrukor etc.
Men betalt tar det ju...

Nu bor Lisa 15 mil härifrån så vi kan inte hjälpa.

kram

#7 / / Kattis:

Så härligt med tvättmaskinen men framförallt vad mysigt med er lunchdejt!:D Hoppas er fredag är lika bra! Kramar

#8 / / Johanna Utterberg:

Vad fint ni har det och gud vad gott det där såg ut och vara!! :D Kram

#9 / / Days by Johanna:

åh så härligt med en lunchdejt med mannen din :)

ah nej inte en sådan som du skicka länk på utan, nåt mindre, med kanske en/t vå lådor uppe och kanske tomt nere, ska se om jag kan hitta bild haha

Åh så mysigt det låter :D