Idag har vi ringt igen

 
Kitchen Details
I snapped a few pix on our kitchen
 
 
Tingeling raringar! 
God kväll vacker. Hoppas allt är väl?
 
Passar på att blogga ett litet svammelinlägg igen, haha    :)
 
Hoppas ni haft en fin Fredag och er helg börjat på bästa sätt 
T.G.I.F 
Ja nu är det fredag och helg Skönt när alla är samlade hemma igen .
Idag har det inte blivit någon fredagsbukett men  ja lite fint på bordet ändå här tycker ja 
Verkligen Ääälskar dessa underlägg !!
 
 
 
 
Idag har vi ringt igen jag doktorn och hans chef Han har bett hundra gånger om ursäkt för allt och va väldigt "len i munnen" idag om man säger så 
Men jag fick ju vänta hela dagen tills halv fem innan de behagade ringa 
De är så himla jobbigt att de låter en vänta hela dagen när de lovar och ringa? Ska jag bara vänta? 
Vi har i vartfall bestämt för mer mediciner ( får se om det hjälper ) och så sjukskrivning till slutet utav månaden sen får vi se. 
Jag vill ju INTE men allt kan förvärras säger han nu ... suck kunde du tänk på lite tidigare då ja jobbat o jobbat.
Men ja jag orkar inte gråta och ha mera ont så ja  .......  
 
 
 
Sen när vi va i väg och handlade gnäller lilla skatten Sen helt plötsligt visar hon... 
då har   ongen dragit ut en stor hörn tand !!! Alltså ja den har hängt i några trådar nu några dagar men ... bläää 
Nu kan ja äta mat igen säger skatten glad ha ha guuuud  :)
 
 
 
 
Ja så nu sitter vi här då 
Jag och älsklingen mannen i mitt liv ♥   här och följer en gammal film och skriver data 
 
Små skatterna va så taggade idag för Lets Dance  men tja det slutade med att båda små sessorna somnade här i soffan .. Mycket tittande där he he  :)
 
Vi hörs i morgon igen va ? 
♥ G.o.d.n.a.t.t.k.r.a.m.!  ♥
Kramar & Kärlek!
 
 
 
#1 / / Mirre - Sweetwords:

Önskar er en trevlig lördag

#2 / / LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Så jobbigt när läkare inte tar sitt ansvar. Har också så där att de säger att de ska ringa och skicka tid och allt det där, men händer aldrig... Jag skulle ha fått en tid i oktober/november men inte ens fått en kallelse än. Jag menar, om det drar ut så på tiden så borde de ändå ringa och säga det så att jag vet... hatar all denna väntan. Tråkigt att din läkare inte sa från början att du behövde vila... Är inte helt insatt i vad som hänt (är rätt ny läsare) men jag hoppas att det blir bättre.

#3 / / åsa i åsele:

Världens bästa Sjukvård... jaa då undrar jag hur resten av världen överlever om Sverige nu skulle vara bäst på vård å omsorg ;-)

Var glad att Du blev sjukskriven även om det inte direkt är positivt,
men Du får vila å ta dan i den takt Du kan utan att stressa å slipper anstränga Din kropp i trappor å cykla.

Nu hoppas jag verkligen Du får en tid hos ortoped innan mars månad är slut.

kram

#4 / / Days by Johanna:

Drygt när de låten en vänta och skönt det händer något nu i alla fall. Bättre sent än aldrig typ :)

Jätte snygga underlägg

Usch din behandling åter igen :(. Inte alls okej!
Men fina bilder i alla fall och sista ser ljuvligt ut :D

#6 / / Petra Olsson:

Så duktig sessa som drog ut en tand,min Alexandra har ju dragit ut en del då hon fick tandställning man lider med dem.kramar

#7 / / Therese:

Jätte fint och vilken sötnos :D