i vilandets tecken

 
Pics från casa Weberskolds  bedrooms place 
 
Hello raringar! 
God afton darlings!
 
Tack mina underbaringar som kikar in .. va glad jag blir när ni är här  ❤ 
Här har varit tungt grått över staden idag hela dagen har varit tråkväder. . Mörkt  och jag tror nog regnet hänger i luften i fall det inte redan börjat  Tänk att det kan va så olika på dagar hur vädret är här hos oss 
 
En lugn dag i vilandets tecken så är det nog här ofta nu men det gör tyvärr inte mindre ont för det himla värk 
 
Ja det blev lite  gamla RANDOMS idag i collage
 
Nu ska jag strax krypa ner i sängen och drömma om att min morgondag bjuder på en 
bra dag 
 ;) Sköt om er raringar! 
 
Godnatt kramar till er alla mina fina så ses vi i morgon igen 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / snapshots / sovrum
Taggar: bedroom / randoms / snaphots / sovrum / sovrum gardiner. mys
#1 / / Netti Starby:

Igår var det verkligen grått och trist men idag ser det ut att bli sol! <3 Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Jag hoppas Du har en dag med mindre värk idag, kram

#3 / / http://nouw.com/thelol:

Åh vilket fint hem du verkar ha! Mysig blogg 😍

#4 / / MartinaOlsson:

sv; tack snälla, men just på dom bilderna tyckte jag inte att jag var så fin, haha! men självklart blir inte alla bilder jag tar på mig själv dåliga, och det blir dom säkert inte på dig heller :) ha en superfin dag!

#5 / / Sara Glavin:

Vilken härlig lampa ni har :)

#6 / / Kattis:

Det var lika grått och trist här igår, perfekt väder för vila inomhus!😉
Hoppas du har mindre värk idag.
Kram

#7 / / Jennie:

Det gick ganska bra ändå. Hon somnade sedan runt halv 9-9 tiden, så jag passade även på att sova då jag med. 😊😊😊

#8 / / Therese:

Tror jag ska hyra in dig som min inredningsarkitekt hahaha så fint :D

#9 / / Johanna Utterberg:

Hoppas du får en fin kväll! Kram

#10 / / Days by Johanna:

Här har det blåst massor idag, tur man inte har hatt :P

ja det är tur man vet det bara är en fas och att det lugnar sig, kanske lite innan tre års trotsen

Så fint sovrum :). Finns få saker jag njuter så mycket av som att lägga mig på kvällen :)

#12 / / Jennie:

Ja men eller hur. Helt underbart var det. :)
Hoppas du har haft en fantastisk onsdag ♡:)