Clean Cotton mmmm

 
 slappa, chilla och inte ha för mycket planer   ja så är det nu 
 

Hej min vän!!

. Hoppas du har en fin helg. Vad har du för dig?

Ja ni  status"denna där " är typ samma 
Massa rygg värk och värk i knät dag ut dag in 
Det är så himla jobbigt och det tar så mycket energi så alla mina tankar är där var minut typ ... suck 
 
Hur kommer man ur detta ekorre hjul ? 
Vila , vila är det jag gör men man måste samtidigt va igång ... ja.... 

Idag när jag är lite nere så passade jag på att skämma bort mej själv lite  Det Får man ibland 
Åh detta ljuset vilken doft  LOVE IT !!! 
 
 
 
Är helt slut av olika anledningar som ni vet nu då , så ork saknas idag  oxå för något längre inlägg. Hoppas ni förstår.
 
Sköt om er och på återseende!
 Vi hörs senare raringar! Puss!
 All Kärlek ❤️
 
 
 
 
 
 
#1 / / Annelie:

God Morgon...
Mmm... värken kan verkligen "stiga en åt huvudet" ibland,, den tar ju över ens liv titt som tätt. ja så är det för mig i alla fall.
Jag mår inte alls bra nu, i min VÄRK eller mentalt,,, så jag ska till min gudomliga läkare på fredag. Ska bli intressant och se vad han säger denna omgång.
Förra omgången ville han inte röra något i mina mediciner, utan han tyckte det var bättre smärtteamet i Uppsala gjorde det,, det köpte (höll) jag (med om).
Men, det kommer jag INTE att göra denna omgång,, för jag ska inte till Uppsala förrän den 29:e maj och till dess vill jag INTE ha så här ont och må som jag gör.
Igår höll jag på att ramla,, som tur var så stod maken och rakade sig så jag vart hängandes mot honom denna gång.

Så visst tar värken över ens liv ibland.

Ha en mysig söndag med förhoppningsvis lite mindre värk.
Varm Kram din nyfunna vän Annelie

#2 / / åsa i åsele:

Att ha ont, kronisk värk är förjävligt, så är det bara.
Tycker SÅ sund om Dig.
Jag hoppas Du får den hjälp Du så väl behöver inom en snar framtid.

Att Loreen åkte ut och missade final var ju oväntat.
Men jaa jag vet faktiskt inte... årets Mello har ju varit märkligt och flertal så att säga kända artister har ju fått lämna över till de nytillkomna.

kram

#3 / / Mirre - Sweetwords:

Ussccch då, jobbigt att du ska behöva ha så ont, hoppas att det är bättre idag

#4 / / Eva`s blogg:

Ja jag vet vad det är att ha kronisk värk jag har det oxå , vila dig lyxa till det o mys bara kramiz

#5 / / Netti Starby:

Usch vad jobbigt och hoppas att det blir bättre. Du får ta hand om dig och ha en fin dag! Kramis

#6 / / Kattis:

Så trist att du har så ont, hoppas du får en lugn och avslappnad söndag med massa energipåfyllnad!:) Kram

Den luktar verkligen galet gott :D

#8 / / Biggeros:

Tråkigt med din värk min vän=d
Mysigt med ett fräsch doft av vanilj Yankee Light 🤗Tack hand om dig🤗

#9 / / Days by Johanna:

Vila och skämma bort sig låten som en bra plan!

#10 / / Suss:

Åh vad ledsamt att ha sån värk, hoppas det snart blir bättre. Krya på dig, kram Suss

#11 / / Sussi:

Tråkigt att du har så ont. Vila kanske är det som behövs men det brukar vara svårt att vara stilla så länge. I alla fall när man har en familj som behöver saker och ting och man måste vara behjälplig. Hoppas ändå att du snart blir av med värken.. Det där ljuset luktar så himla gott! Kram

#12 / / LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Tråkigt att du också har så ont! Det tar så enormt mycket energi psykiskt och man är utmattad dag ut och dag in... väntar själv på att få komma ur det här :(

#13 / / sandra*:

Du förtjänar att skämma bort dig fina du, och hoppas du mår bättre imorgon <3