Blir så himla besviken

 
 
GLAD Onsdag på er mina vänner !! 
Allt väl hos er ?
 
 
Måste börja att Tacka som vanligt är ni så himla goa med era kommentarer Det är DEM NI som gör min dag !! 
Blir så himla glad när ni är så gulliga TACK 
 
Det råder vårkänslor över landet hör jag, även här trots att snön ligger vit men det gör ju allt så mycket ljusare
meeen gud så kallt det va ute i små blåsten och runt nollan idag.  Solen har kommit till oss här på eftermiddagen och den gör mej så glad 
 
 
Igår missade han tom min teletid jag satt här i morgon rock över 1.5 timmar tills maken sa till mej hoppa in i duschen han ringer inte .... och nä det gjorde han ju inte 
 
Blir så himla besviken på doktorn
Det har gått så långt nu så hans chef är inblandad 
Han har nonchalerat och struntat i att skicka iväg mina remisser så himla dåligt 
När man har så ont som jag har så väntar man var dag som har betydelse och så gör han så ..  :( 
Nu   när ja fick prata med chefen har de skickats igår  ???  .. mmm förmordligen för ja ringde och hotade kontakta chefen .. Ska det behöva vara så ? 
Man blir ledsen  och nerstämd  Tar så himla mycket ork från mej som jag inte har 
 
nu är jag sjukskriven och hemma 
 
 
Nog svammlat för idag 
Önskar er den finaste dagen och ja vi Tackar för allt härligt ljus som är här tack vare snön 
 

Njut din dag! Girlpower till alla! :)

Kramar & Kärlek!

 
All KÄRLEK 
 
 
LOSANS  sötaste tofflor 
 
 
 
 
#1 / / Eva`s blogg:

Fy va trist att läsa :( nej så skall det inte vara ..men nu får du vila o ha det bra bara ok stor kram <3

#2 / / åsa i åsele:

Nej, nej, så ska det inte gå till.
*kramar om*
Jag hoppas det blir fart på remissen nu när chefen är inblandad.

Idag har jag oxå ont, ont jag har stoppat i mig paraflex å nix jag har icke gått nån promenad, har haft ont sedan i natt.

Jag hoppas på bättre tider för oss två, kram

#3 / / Kattis:

Men fy fasen vad dåligt, så får man inte göra! Styrkekramar!<3 Riktigt tråkigt att det ska behöva gå så långt men hoppas det blir lite fart på allt nu när chefen är inkopplad!
Hoppas du kan vila och ha en skön kväl iaf!☺ Kram

#4 / / Gabriella :

Åh såå dåligt, jag förstår att du blir ledsen!! Kram

#5 / / Days by Johanna:

Vilken kass läkare! :(

#6 / / Mirre - Sweetwords:

Men vad tråkigt, att han nonchalerar dig, så får det ju inte vara, bra att chefen är inblandad nu med

Usch så illa behandlad du blir vännen :(