Om tiden va satt

 
Som jag tjatade om mitt olivträd förra året.. men i år har jag ett
tycker det är sååå fina
 
Hej alla fina som tittar in här!
 Hoppas att du har haft en bra dag och är vid gott mod. I dag 
har  ja suttit  i telefon hela, halva  morgonen så har inte alls hunnit med de jag hade tänkt 
 
Ja tror jag avskyr när man ska sitta i dessa köer för att se så de skickar in provsvar mm 
Varför ska jag en s behöva kolla och ringa??
Åh om tiden va satt snart för op ....  men de vet inget ännu 
Blodtrycket va i vartfall bra och ett annat prov oxå så
 
Här blir det visst inga sommarbilder i dag, grått och blåsigt. Ni får hålla till godo med några bilder från 
Uteplatsen på framsidan i vartfall 
suttit där en sväng en dag när jag väntade på samtal och ringde 
 
 
 
 
Jo men eeeen dag ska vi rensa ogräset mellan plattorna eeeeen dag ska vi göra det ja lovar .. 
 
 
 
 
Jodå älskade hjärtat följer med i år oxå 
 

Sitter här och hör smattrandet på rutan här. undrar stilla... Vilken månad är det nu ? Oktober ? Höst?.

Hua så tråkigt det är.. 

 
 
 
Sov så gott kära ni så hörs vi i morgon igen 
På återseende

GoDnAtTkRaMaR!

Publicerat i Allmänt / uteplats
Taggar: blommor / framsidan / utemöbler / uteplats
#1 / / Annelie:

Usch, ja då hade ni sämre väder än vi igår.
Vi hade sol/mulet, men med en REJÄL blåst.

Tur både jag och elskotern är tunga, då vi måste ut sådana dagar.
Mmm, fattar inte heller att du måste ringa och tjata på de,,, sååå störigt och dålig stil / nonchalant.

Fyy vilken tråkig göra detta är, att rensa mellan plattor.

Ha nu en riktigt härlig torsdag.. // Kramar Annelie

#2 / / Netti Starby:

Det är verkligen drygt med dessa telefonköer och speciellt när man får vänta så himla länge. Ha en fin dag! <3 Kramis

#3 / / Ramona:

Sitta i telefon kö är inte kul. Finns massor av roligare saker :) Så fint hos dig. Rensa mellan plattor är ett evighetsgöra. Men blir ju fint ett tag när man rensat, sen är det dags igen ;)
Hoppas du får en härlig dag <3 Kram

#4 / / åsa i åsele:

Verkligen trist å kyligt väder, ogillade verkligen snön som virvlade omkring igår. Nu + 2 och en blek sol.

C & R kom igår, vi åt middag här hemma, tårta som efterrätt :) C fyller 25 i morgon fredag, men då är de icke här.
C börjar jobba 7 i morgonbitti så de åker nån gång i eftermiddag.

Avslutning på karaten ikväll, kanske väljer Elin att gå själv, annars följer jag med.

Nu ska jag strax på Sjukstugan för provtagning.
Fick brev häromdan att det var dax att kolla upp mina värden.

Telefonkö... ogillas ;-) tiden är väl aldrig så lång nån gång annars.

kram

#5 / / Anita:

Åh, kul med Olivträd, det är verkligen fint :D

#6 / / Dixi Wonderland:

Kul med Olivträd :D Min kompis ska försöka sig på att odla ett eget avokadoträd :D

#7 / / Natalia:

Sååå fint!

#8 / / Natalia:

Sååå fint!

#9 / / Biggeros:

Att vädret kan ändra sig från fint en dag till grått och trist en annan dag. Så drygt att sitta i telefonkö. Det finns roliga saker att göra såsom rensa ogräs mellan plattorna NOT
Gå det bra gumman!!!

#10 / / elin:

Sv: Så fint ni har på ute terasen! Ja i dag har jag riktig träningsvärk , haha!<3

#11 / / Norahsmamma:

Vad fint det blev på altanen:)

#12 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Såååå fint med olivträd. Här i Umeå håller de inte, det är för kallt. Just nu verkar ju hela sverige ha lite kallare än vanligt, men här är det ju kallt längre tider än i södra sverige så... inga olivträd tyvärr <3

Ja, jag gick från mina tusen besäkare till 12.700 besökare på ett enda dygn >.<

#13 / / Mirre - Sweetwords:

Ja det är jättedrygt med teleköer, så fint med olivträd

#14 / / Louise:

Fina vädret är ju tillbaka lite nu :D

SV: tror inte de är verklihetsbaserat men de händer ju massa såna sjuka saker ändå :O

Ja inte är det kul att sitta i telefonkö direkt :/

#16 / / Kattis:

Trök med både vädret och telefonköer, men så fint på uteplatsen med ett olivträd!☺ hoppas du fått lite bättre väder idag iaf. Kram

#17 / / Johanna Utterberg:

Vill också ha ett olivträd! :D Hoppas du får en fin kväll! Kram

#18 / / Days by Johanna:

Man ska inte behöva ringa för sånt, det skall liksom ske av sig självt av vården, men tyvärr måste man ligga på för att få svar.

Ja tänkte åka in till stan med hugo så skall han få välja lite roliga kalsonger.

#19 / / JoJo:

jag tycker också att olivträd är så fina! kul att du har fått ett nu :)

sv; ja allt är bara bra. hoppas att det är det med dig också :) haha ja men precis. jag lär nog ta och göra egna burgare nån dag. såå gott ju! ;) ha en fin kväll. kram på dig!

#20 / / Liene Svärd:

Vad fint :)

#21 / / Maria Pettersson:

Så fin uteplats! :)

#22 / / Jennifer Queen:

Vi har haft det grått och trist i flera dagar, men idag kom äntligen solen :D