Nu känns det som sommar.

 
 
Nu känns det som sommar. 
Ja med detta underbara sommar väder som varit idag.. Ja säger bara Ge mej detta Var dag!! 
 
 
Hej hallå
Hej min vän. Allt väl?
Sommar sommar, inget slår en svensk solig sommardag eller hur? Äntligen sol och 
värme och vi njuter verkligen 
man får liksom passa på att njuta så länge solen behagar att titta
 fram. 
 
Snacka om att vi haft det tur med vädret i dag?!! 
Alltså hur H Ä R  L I G T  är det inte med sommar dag och chill ??!!
så hoppar vi lite , sen läser vi lite, sen lyssnar på mobil och spelar spel ...Ja studsmattan är bra till allt
 
 
 
He he ja... detta kortet som Ebba smyg tog skulle inte visas men ja ja bjuder på det då 
Det va ju så himla härligt men blev för varmt så flyttade ut och satte mej i solen och njööööt ! 
 
 
 
 
Japp Någa st 3 sessor har bestämt sej att sova över ute i studsmattan Har varit där och spejat och nu är kl 01.20 snart  och nä ingen sover ännu 
Vi får väl se hur det går 
 
 ❤ 
 
 
Ja vi får väl se i fall några små loppor (våra två plus grannflickan ) kommer insmygandes om några timmar kanske 
 
Nu är älsklingen hemma hos mej igen efter sitt helgjobb  ❤  

see u toomorow!!

…zzz…

Sweet dreams sweeties!

 
Publicerat i Allmänt / uteplats
Taggar: baksidan / uteplats
#1 / / Liene Svärd:

sv: Väldigt härlig film :) Tycker nästan filmer för barn som även vuxna kan kolla på innehåller bättre budskap än vuxenfilmer.

#2 / / FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Så härligt att sommaren är här nu :)

#3 / / frida christina:

Vädret var ju helt underbart igår!

#4 / / MALIN:

Helt underbart att sommaren är här! Kram

#5 / / Annelie:

Hihi, jag kan tänka mig att de kom in när det började "kyla" på lite... eller..??

Märks att vi har haft lite fina dagar nu, för du har ju fått FÄRG, blir du lätt brun eller..?? *liiite smått avis i sådana fall :o)) *

Ha en jättefin måndag.. // Kramar om Annelie

#6 / / Mirre Sweetwords:

ja jättehärligt

#7 / / elin:

Åh älskade att sova på studsmattan när jag var yngre , haha!<3

#8 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Det gör så stor skillnad, ääääälskar att vara ute i det härliga härliga vädret :D :D

#9 / / Boel:

Härliga bilder :) Älskar fint väder <3

#10 / / Suss:

Ja jag undrade var det var för en konstig kommentar jag fick.
Så härligt att sitta där i solen, jag fick lite solbränna igår när jag målade men det blev bara på halva min baksida... Kram Suss

#11 / / Josefine:

Härligt!!

#12 / / Amanda Granfeldt:

Så härligt<3

#13 / / Biggeros:

Spännande värre att sova ute under bar himmel🤗🤗
Jag undrar så om de kom inlunkande på småtimmarna......
Härligt att ni har sommar och sol Ullie🤗🤗 kram

#14 / / Julia Wisniewska:

Men så härliga och mysiga bilder :)

#15 / / Johanna Utterberg:

Såå härligt med detta sommarväder! :) Att sova på studsmattan är verkligen sommarlovs-känsla, gjorde jag när jag var liten! :D Kram

#16 / / Netti Starby:

Så himla underbart! <3 Kramis

#17 / / Sarah:

De suger o va inne o jobba när de e så fint väder :/

#18 / / åsa i åsele:

Skojjsigt att sova utomhus :)
Elin hade sin kusin Tilde här från fredag till söndag å det var ju helt perfekt :)
Något sommarväder har vi inte haft, varken idag eller igår. Typ +9 å blåsigt.
Hur har Du det i knät?
kram

Så fantastiskt :D. Känner som du att så här fick det gärna vara året runt :)

#20 / / Days by Johanna:

Sov de hela natten där? Hugo skulle med kunna få för sig en sådan sak ( tur han är lite liten för sånt ännu)

#21 / / Jennifer Queen:

Vågar vi hoppas på att sommaren är här för att stanna tro? :P

#22 / / Gabriella :

Såå underbart!!

#23 / / Petra:

Hehe sov de ute eller kom dem in 💞🌸kramar

#24 / / Heléna:

Så härligt! Ser skönt ut i solen :D Hoppas på lika fint väder imorgon också :D Kram och god natt <3

#25 / / Ramona:

Just det, tusen tack för dina goa grattis hälsningar <3

Svar: <3 <3 självklart vännen puss kram o hoppas dagen blir underbar
Ullie Webersköld