Nu är hon här

 
Det kom en liten ullboll 
Ni förstår nivån på myset här hemma va?
 
Kattungar kan ju förmodligen vara de sötaste som finns!
 
 
 
 
Efter att ha kommit hit , nosat runt en sväng blir ja trött och somnar med sessorna bredvid mej 
 
 
Hallå vem är du ?? 
 
De andra kissarna va så spända på vem som kommit 
Nosa runt runt för att känna och lukta 
 
 
Allt har gått bra här första natten och dagen och många nya kompisar är här 
 
 
 
#1 / / Maxarna:

Å vad roligt med en kattunge.. Så mysigt

#2 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Men vilken sötnos :)

#3 / / Mirre Sweetwords:

Ohh så söt

#4 / / Eva`s blogg:

söt söt men hur många katter har ni? ha en mysig dag finis kram

#5 / / Linda:

Nämen sötnos!

#6 / / Devote.se/queenbitch :

Men vilken liten sötnos 😍

#7 / / Devote.se/queenbitch :

Men vilken liten sötnos 😍

#8 / / MALIN:

Vad fin hon är! Spännande! Kram

#9 / / Ama de casa:

Men guuuu vilken sötnos! :-) Grattis till nytillskottet i familjen!

#10 / / Tove:

Åh vilken söt! Kattälskare nr 1 här :D

#11 / / Johanna Utterberg:

Så söt! :) Kul med en ny krabat i familjen! :D

Men åh sådan sötnos :)

#13 / / åsa i åsele:

Så himla söt <3 kattungar är ju så goa. Jag förstår Ni myser. kram

#14 / / Days by Johanna:

Så söt :)

Hoppas svärmor hämtar sig från blodförgiftningen snabbt.

#15 / / J:

Söta!

#16 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Men jösses så gulligt :D

#17 / / Netti Starby:

Så himla söt och snart har jag kaninungar hos mig! <3 Kramis

#18 / / Hemljuvligahem:

Naw så söt kattunge. Kram

#19 / / elin:

Åh så söt<3

#20 / / Kattis:

Men gud vilken liten sötnos...nu vill jag helt plötsligt ha kattunge igen! Härligt att första dygnet gått bra!:) Kram

#21 / / Asylmamma:

Åh vilken liten sötis 😍

#22 / / Biggeros:

Alltså...allvar... vilken liten sötiz🤗🤗
Nu blir jag allt avundsjuk. Jag vill ju så gärna ha ett husdjur men kan tyvärr inte ha ett pga vårt resande. Så jag får låna mina döttrars katter när jag är i Sverige. Jag får skaffa mig en hund när jag blir pensionär🤗🤗Kramiz

#23 / / Amanda:

Så söt<3

#24 / / Jennifer Queen:

Så söt :D

#25 / / Louise:

Men åh va söt 😍