Mån eller onsd ja är helt vimsig

 
 Ja Må Hon Leva   ♪♫•*•♫♪•*•♫♪ ...... hipp hurra !!
 
 
Hej hallå
Hej min vän. Allt väl?
 
Gooood Evening Sweeties !
 
Mån eller onsd ja är helt vimsig  vilken dag efter alla ledighetsdagar .  
Här har det varit  typsiskt aprilväder idag, ena stunden lyser solen och det är varm, nästa sekund kommer stora moln indragande och det blir kyligt. det tom haglade här idag  Hoppas ni mår fint iaf och har haft en fin dag 
 
Pics från gårdagens   B A D   de är sååå härligt att krypa ner i skummande varmt bad . 
 
 
Idag är ingen vanlig dag... Ja Må Hon Leva   ♪♫•*•♫♪•*•♫♪ ...... hipp hurra !!
 
 
 
Idag är det M I N dag 
 ( Fast den slutar när som när jag skriver detta inlägg ha ha  ) 
Tusen T A C K raraste NI som tagit Er tid att Gratta mej idag Blir så otroligt glad att ni är så många
som skrivit så fina ord T A C K Tack dagen har varit jätte bra
Tack för alla sms, mms, inlägg på FB och här TACK  = GLAD!! 
 
Och TACK till min goa familj 
Lunch med maken ❤️  och sen kom skatterna hem med massa firande och paket och blommor tårta så mysigt   ❤️ 
 
 
 
Var en sväng vid sommarfirandet för våra kunder på jobbet och alla blev så glada  så glad jag blev. 
Saknar dem sååååå 
 
En spö regnande dag nästan hela dagen  från och till och ännu kan ja höra hur det smattrar utanför nu igen . 
Måste ändå erkänna att det känns rätt så skönt att jag ska krypa ner mellan mina vita då ja hör allt regnet utanför 
Glad att jag är inne i värmen !! 
 
Sweet dreams!
Puss och god natt ❤️ 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / badrum
Taggar: bada / badrum / ta ett bad
#1 / / J:

Härligt!!

#2 / / Ramona:

Stort grattis fina du <3 Hoppas du hade en fin dag :)
Så mysigt badkar du har, så fint med en planka över sådär. Lite lyx att krypa ner och känna hur stressen rinner av en.
Kram och ha en fin dag :)

#3 / / Netti Starby:

Så himla fint du har det i badrummet och grattis i efterskott! <3 Kramis

#4 / / A M:

Så himla tråkigt med regn... Grattis i efterskott! :D
Kram <3

#5 / / elin:

Grattis i efterskott!<3

#6 / / Johanna Utterberg:

Åh så härligt med badkar, fina bilder! :) Och grattis till dig i efterskott, lät som du hade en mysig dag!! :D Kram

#7 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Gratulerar i efterskott :D Badet ser verkligen härligt ut.

#8 / / Kattis:

Nämen stort grattis i efterskott önskar jag då och det låter som du fick ett jättefint firande igår!😀
Kramar

#9 / / Heléna:

Ett stort Grattis fina du i efterskott!!!! Härligt att du fick en sådan fin uppvaktning :D Kramar <3

#10 / / Louise:

Grattis i efterskott då! :D

#11 / / Days by Johanna:

Finns inget bättre än ett varmt bad

#12 / / Eva`s blogg:

Grattis i efterskott :) hoppas din op går bra kram kram <3

#13 / / My:

Åh vad mysigt! Grattis :D

#14 / / Annelie:

Det saknar jag.... att kunna krypa ner i vårt badkar. Jag ÄLSKAR att bada, men kan tyvärr inte komma i och ur det lättvindigt numera,,, nog så jäkligt när jag bara ska i och ur för att sitta på badkarsbrädan för en dusch.
Men, jag vill inte ta bort badkaret IFALL, jag blir såå bra så jag KAN göra ett svandyk i det igen... *L*

Ha det bäst kära du.. // Kramar om Annelie