Lite nytt är alltid skoj

 
 
så va ju lite utav MIDSOMMAR Buketten fixad då 
Ser sådär sommrig ut 
 
 
Hej sweeties!
God kväll min vän. Har du haft en fin dag?
Vad har ni  gjort en dag som denna? 
 
Ja nu bjuder jag på typ samma bilder igen men .. ville ju visa lite nytt  
Man blir ju liksom sjuk utav att kika på all sommar inspiration som finns jag blir galen Vill ju ha allt!!! 
Känner inte ni så i bland? 
Man kan ju  inte köpa för att man vill ??!! Det hade varit något det
Men himmel att man inte kan få vissa saker ur huvudet då .... Tänkmaja!!
Men idag blev det nytt PARASOLL tjohoooooo !!
 
 
 
Jo men ett nytt PARASOLL - Lite nytt är alltid skoj 
vi har länge tänk köpa ( läs, redan förra året )    ja så idag efter mycket letande blev det tillslut detta 
Jag ville ju ha ett vitt.... vem vet väl inte det ..... men ja de är slut överallt så orkade inte leta mera 
Detta duger bra och blev fint det me 
 grå hylla och allt  me  ändå ha ha   
 
 
 
 
 
Det blir nog bra såhär ...... 
Eller vad säger ni ??
Tänk säga oxå det fönster ni ser här till vänster är Ebbas rum och till höger  (syns ju bara pyttelite idag men ) där är Felicias rum 
 
I morgon kväll ska jag åka i väg lite och träffa kollegor ska bli skoj 
 
Sussa sött era sötnötter så hörs vi då 
Kramar & Kärlek!
 
 
#1 / / Annelie:

Visst finns det MASSOR man vill ha... :o((
Men, det vart snyggt med ett grått, så det bryter av lite O tänk vad "sunkit" = Skitigt och äckligt ett vitt hade blivit.

Ååååå, vad roligt att gå ut med arbetskamrater... ha det så himla roligt, det är DU värd.

Ha det bäst.. // Kramar Annelie

#2 / / elin:

Åh vilket fint parasoll<3

#3 / / åsa i åsele:

Snyggt med lite färg på parasollet.
Tror det blev bättre med färg som bryter av än ett vitt som typ "smälter in",
men vitt är ju Du :)

kram

#4 / / Louise:

Det passade hur bra som helst 😊

#5 / / Lisa Karlberg:

Härlig färg på parasollet! Och skönt att det skuggar flickornas sovrum också.

#6 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

jag tycker att färgen passade jättebra :) Det blev så fint. Jag vill också shoppa en hela massa saker, just nu vill jag mest köpa grejer till bilen, haha >.<

#7 / / Mirre Sweetwords:

Vart ju toppen

#8 / / Tove:

Åh så fint!!

#9 / / Norahsmamma:

Perfekt ju:) Bra att länken funkade.

#10 / / Heléna:

Visst är det roligt med lite nytt :D Jag hittar alltid en massa fina saker som jag direkt vet vart de skulle passa bra hemma hos mig, men jösses vad jag får kämpa emot så jag inte lyssnar på mina impulser så jag köper hem allt jag definitivt inte behöver :D Ni bor så himla fint - ser helt underbart ut! Hoppas du får en härlig dag fina du! Kramar <3

#11 / / My Nordqvist:

Vad fint :D

#12 / / My Nordqvist:

Vad fint :D

#13 / / Netti Starby:

Vad kul med lite nytt och så fint det blev! :-D Kramis

#14 / / J:

Härligt!!

#15 / / Biggeros:

Det blev bra med ett grått parasoll. Det ser nästan ut som lila i ljuset=)
Och blombuketten går i midsommartema. Så fint du har det Ullie🤗🤗

Åh fint och bra, skulle behöva ett till min balkong :)

#17 / / Johanna Utterberg:

Vad fint med parasoll, blev ju jättebra! :) Kram

#18 / / Boel:

Fint det blev :D

#19 / / Petra Olsson:

Det blev ju toppen vi har en liknande färg. Hoppas kvällen blir superhärlig för dig ,kram

#20 / / Amanda:

Så fina blommor<3

#21 / / Julia Wisniewska:

Vilken fin midsommarbukett :)

#22 / / Gabriella :

Jättefint!!

#23 / / MALIN:

Vad fint ni har det :) Kram

#24 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Tyckte att det blev jättebra med färgen på parasollet! :)

#25 / / anette:

Jag vill också så himla mycket och nu vill jag bara ha mys utomhus. Kram Anette

#26 / / Hemljuvligahem:

Ja det finns så mycket man vill ha och det blev hur fint som helst med parasollet och det bryter oxå av lite mot det vita. Kram

#27 / / Sussi:

Men vad kul. Jag köpte också nytt parasoll i veckan :) Vi köpte vårt på Rusta. Ett sånt som går att luta med en fyrkantig stenfot. Dom hade jättebra pris :).
Ha det så kul med kollegorna
Kram