Latest

I could share a little inspiration mood board.
 
Tjolahopptjolahej  miss i nassa igen !!
God kväll vacker. Hoppas allt är väl?
 
 
Latest ..... snapshots froom week 
Fått  lite "dille"   på det där med  snapchat och instagram 
Kan ju visa lite "fulbilder"utan att det störs liksom Ta en bild va man gör just då lite snett lite vint
 
 
Vill  tacka för alla otroligt fina kommentarer ni lämnar här i bloggen med varma tankar, tips och råd varje dag! Det värmer så otroligt mycket och gör det lika roligt att logga in på bloggen varje kväll och läsa och svara på! Vill bara berätta att jag läser varenda en och ni gör mig så himla glad, ni är bäst! Tack! ♥  
 
 
Följ mig gärna på instagram där jag uppdaterar lite mer spontant - Där heter jag weberskold 
 
 
Hoppas ni har haft en underbar Pingstdag och att morgondagen blir lika bra 
 
Önskar dig en super skön dag i morgon ! 
Sovmorgon chilla och bara ha det skönt  ja  det ska jag göra 
Natti natti till er söta när det är  dax 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / snapshots
Taggar: details / latest / snaphots
#1 / / Netti Starby:

Vilka fina bilder och ha en jättebra dag! <3 Kramis

#2 / / My:

Snapchat är så bra :D

#3 / / Mirre - Sweetwords:

Massa härliga

#4 / / Johanna Utterberg:

Så härliga bilder! :) Hoppas du får en bra måndag!! Kram

#5 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Massa härliga bilder fina du :)

#6 / / Heléna:

Så härliga bilder! Nu följer jag dig på Instagram också :D Jag heter helenahelna där :D Hoppas du får en riktigt fin start på veckan :D Här blev det si så där med starten för luftrörskatarren vill inte släppa taget så jag hostar något förskräckligt idag :( Får se om det blir jobb eller jourvårdcentralen imorgon... Kramar <3

#7 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag har haft det jättebra idag, har varit på jobbet och sedan mest ätit och vilat, haha >.<

#8 / / Amanda:

Härliga bilder<3

#9 / / åsa i åsele:

+ 8 och regn, sitter med hemstickade tjocksockor å kofta, dricker te å fryser.
Känns mer som höst än första sommarmånaden.
Ska strax bege mig ut för att handla, har tänkt göra en zucchini-gratäng å kyckling,
planen är även en rabarbersmulpaj... om jag ids gå ut i regnet å hämta in rabarber.
Vi har ju 12årig bröllopsdag idag :)
Jag hoppas Din måndag är solig å varm, kram

#10 / / Kattis:

Så härliga bilder!☺ Här blev det ingen sovmorgon imorse utan idag har det varit jobb...men imorgon då jäklar ska jag ta sovmorgon igen!☺ hoppas du har en riktigt härlig måndag! Kram

#11 / / Jennifer Queen:

Härliga bilder :D

#12 / / Sussi:

Du visar som vanligt upp väldigt fina bilder i bloggen :)
Hoppas du sov gott sen
Kram

#13 / / Days by Johanna:

Så härliga bilder. Instagram är ibland mkt lättare, man slänge snabbt upp ett inlägg :)

#14 / / Louise:

Jättefina bilder! :)

#15 / / Petra Olsson:

Så härliga bilder:) kramar o ha en fin kväll med de dina.