Here’s some more photos

 
Hej finisar!!
Hej min vän. Hoppas att du har haft  en fin dag.??
 

Allt väl hos dej  ? .

The rain is pouring down....
Rätt som det  regnar så kommer det en skur.. ha ha ja så är det väl nästan här 
Varit mest uppehåll och tom lite sol idag men nu smattrar det lite igen Hoppas på mera SOL i morgon 
 Snälla Ge mej sol !!! 
 
 
Mycket prat om väder, jag vet!
Här hemma väntar vi fortfarande på sommaren, vill ha soligt och varmt nu TACK!
 Så bara ni vet jag kommer tjata tills min älskade sommar är här igen med sol och värme !
 
 
 
 
 Statusen idag då ? : 
Jo Tack ... det går framåt och har tom känts bättre idag glömde mej tom ett tag där och svischade runt här  och oj aj så ont det gjorde men ja då går det väl åt bättre håll 
Har tom gått utan kryckor en sväng här hemma, och mindre värktabletter .... Bra där !! 
 
 
Nä Bäst att pussa på den Bästa  ❤️    som kom hem från jobbet här 
Snart är det sängdax 
 
 
Önskar er en häääääärlig kväll vad ni än gör
och N.j.u.t. din kväll min fina
 
NaTti KrAmAr!!
SwEeT dReAMS! 
 
Extra bild idag på goaste S.I.G.N.E  . igen som ligger här  hon är väl för gooooo ....
Ska alltid va me 
 
 
Publicerat i Allmänt / uteplats
Taggar: baksidan / uteplats
#1 / / Annelie:

Håller med dig, vill också ha sol och VÄRME...... sol har vi rätt som det är och då är det jätteskönt, men kommer man i skuggan eller den går i moln.. *brr..*

Söt kissemisse... det om något är väl kärlek <3

Sköt om dig gumman och ta det varligt med benet... // Kramar om Annelie

#2 / / Netti Starby:

Jag vill också ha sol och värme just nu och ha en fin dag! <3 Kramis

#3 / / elin:

Åh så fint du har det<3

#4 / / åsa i åsele:

Signe ser nöjd å belåten ut, en fin kissmissa :)

Bra det börjar kännas bättre, ett gott tecken är att Du känner Du kan börja röra Dig lite mer.

kram

#5 / / Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Så söt bild på Signe :)

#6 / / Boel:

Mysiga bilder!

#7 / / Boel:

Mysiga bilder!

Förstår dig vill också ha sol!

#9 / / Amanda:

Du har en sådan mysig blogg<3

#10 / / Petra Olsson:

Fina Signe:) ja nu är vädret ett skämt det blåser regnar o fasikens snart är det väl snö igen:) kramar vi får hålla tummarna att det blir finare nu,kram

#11 / / J:

Mysigt!!

#12 / / Johanna Utterberg:

Vilka mysiga bilder och skönt att det känns lite bättre nu :) Ha en fin tisdagskväll! Kram

#13 / / Louise:

Men va gulligt ! Min första katt jag hade när jag var liten hette signe :D

#14 / / MALIN:

Vad härligt det ser ut! Jag vill också sitta ute på balkongen och läsa en tidning.... Kram

#15 / / Eva`s blogg:

Ja sol o värme har jag haft i Grekland men jag vill ha det varmt här oxå juuu hoppas du mår bra fina kvinna stor kram <3

#16 / / Days by Johanna:

ja nu vill vi ha sommar !!! :)

skönt du kan äta mindre värktabletter och minska på kryckorna

haha imponerande att sitta och glo på en singel i 5 timmar...hur gammal var han då? :)

#17 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Så skönt att det känns bättre <3

#18 / / Nilla & Jamina:

Sååå mysigt med kattgos!!!

#19 / / Heléna:

Jättefina bilder och Signe är ju bara så himla söt <333 Skönt att det går åt rätt håll för dig!!! Kramar <3