Håller tummarna och önskar

 
Ja men detta är ju bara ett MÅSTE snart  ... snarast ! 
Alltså guuuud med mitt himla diskbråck så går ryggen av snart ..... 
 
Ja alltså gud jag skäms och borde egentligen inte säga det ....
Men min sängbotten har jag haft sen ja va 20 år!! 27 år !! gud alltså borde man inte bytt innan ?
( ja nu fick ni redan på min ålder me hahah ja ja  ) 
Men ja den har hållt så länge  men nu har den verkligen lagt av ....och med min onda rygg sover jag inte på nätterna 
Måste försöka få ihop pengar till en ny  på  en gång 
Surfar runt lite och hamnade ju på MIO  sidan Har sett de har bra kampanjer och rea just nu 
Kanske ingen som köper möbler så innan semestrarna .. 
 
 
MIO
Mio har väldigt fina sängar
DENNA      sängen är helt ok för mej
Jag vill ju ha med ny gavel men inget måste jag har ju en så sängen är det viktigaste
Denna       är bra ? 
 
Har ni kontinentalsäng ? 
 
 
Eller   DENNA    som oxå är väldigt bra Behöver inte va en lyxig säng 
Vad som helst är bättre än den hängmattan jag har nu suck 
 
 
DENNA     verkar oxå jätte bra 
Ja jag vill ju helst gärna ha en BEIGE men tyget på botten spelar ju ingen roll  syns inte ändå 
 
Håller tummarna och önskar
Jo men jag håller tummarna ändå en en ny säng snarast 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: sova / sängar
#1 / / Annelie:

OJ,, ja då är det nog inte undra på att du har värre ont än vad du borde ha.
Sååå länge har jag aldrig haft en säng.

När jag träffade min make så hade jag en 1,20 säng, Göran hade en dubbelsäng, så när vi flyttade ihop, så var vi tvungna att köpa en ny,, för DET var verkligen en hängmatta och med min värk AJJJ.
Då köpte vi en, som vi hade tills för 1,5 år sedan, då vi köpte en ny igen.
Denna gång köpte vi höj-och-sänk-bara,,, ååååå gudomligt för min värk, för då kunde jag absolut INTE ligga raklång, kan inte det fullt ut ännu, mer mer rak än förut i alla fall.

Men, sängar ÄR viktigt, för vad många år tillbringar man inte till sängs egentligen,, men tyvärr så är det ett DYRT kapitel också.. :o((

Lycka till i säng-djungeln... // Kramar om Annelie

#2 / / Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Men oj, låter verkligen som att det är dags för en ny!

#3 / / åsa i åsele:

Ja Du sängar är ju typ en förbrukningsvara... eller i alla fall madrasser.

Vår säng, alltså sängstommen - heter det så? - köpte vi nån gång typ runt 2004/2005, men förra sommaren blev det nya madrasser, och nej vi har inte kontinentalsäng, vi har "vanliga tjockare madrasser + en tjockare bäddmadrass, så där lagom hård ;-) jag ogillar resårmadrass så det vägrar jag.

Jag hoppas Du inom kort, fast det lär väl inte hända förrän till hösten, får hjälp med Din onda rygg.

På onsdag ska J opereras... lite läskigt, men förhoppningsvis får han mindre värk, ont i ryggen efteråt.

kram

#4 / / Heléna:

Du om någon förtjänar verkligen en ny säng <3 Ond rygg och gammal säng är ingen bra kombo :( Jag skulle också vilja ha en ny säng (min kropp är ju inte heller så snäll mot mig till och från pga lederna) Har haft min säng sedan 2007 så det är ju inte alls lika lång tid som du har haft din. Vi får satsa på nya sängar så snart som möjligt (och superrea på MIO) Kramar fina du och ha en riktigt fin söndag <3

Ganska vanligt tror jag att man sparar madrasser :/. Hoppas du kan köpa en förstår att du behöver nytt :)