En ordentlig sängbotten först

 
 
Pics från casa Weberskolds  bedrooms place 
 
Hello raringar! 
God afton darlings!
 
Tack mina underbaringar som kikar in .. va glad jag blir när ni är här  ❤ 
 
Här har varit tungt grått över staden idag hela eftermiddagen har varit tråkväder.
Solen strålade och det va 25 gr här sååå glad blev ja .... ja men kl ett öppnade sej himlen en stor knall och sen vräkte öste det ner regn här och åskan dånade. SOM jag Avskyr Åska och åskväder !!
Sen höll det i sej i flera timmar inte så skoj
Lilla skatten hade ute dag men som tur va på fördmiddagen med minigolf och utefika och stora prinsen hade utefriluftsdag och de hann precis klart sa han så de fick gå hem
 
Men vilken otur att det är detta väder när det är så mycket skolaavslutningar nu och utefester
 
En lugn dag i vilandets tecken så är det nog här ofta nu men det gör tyvärr inte mindre ont för det himla värk 
 Har varit hos sjukgymnasten idag så nu sätter träningen i gång i morg Får se hur det gå
 
 
 
 
Så typiskt idag när ja hittade en sänggavel som jag ville ha då har ja inte råd just nu 
Här så behövs  en ordentlig sängbotten först i vartfall och ja det blir väl att jag sälger denna gavel eller målar om 
vill ju åt knapparna he he 
 
Nu ska jag strax krypa ner i sängen och drömma om att min morgondag bjuder på en 
bra dag 
  Sköt om er raringar! 
 
Godnatt kramar till er alla mina fina så ses vi i morgon igen 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Sånt är verkligen typiskt! När man väl hittar det man vill ha så finns det inga pengar till det. Ha en fin dag! <3 Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Trist när ekonomin styr å pengarna inte räcker till, tyvärr är det ju så då man är sjukskriven, mindre pengar att röra sig med men samma utgifter + att det kostar att vara sjuk.

kram

#3 / / Annelie:

Kan hålla med dig om att det är så synd om alla som går på sommarlov, tar studenten när vädret är som det var hos er igår.
Här hade vi strålande väder igår, har det idag också... ska försöka sitta ute på gården i solen idag... fasen att bara vara inne.
Men, jag har sååå svårt att gå ut, om jag inte har något ut att göra.

Ha en mysig torsdag.. // Kramar Annelie

Jag har inget emot åskväder så länge jag är inomhus men är jag ute får jag verkligen ångest :/

#5 / / Biggeros:

Tråkigt när vädret ska styra det mesta. Hoppas att du löser det med sänggaveln. Det finns ju så många sätt att ändra om saker och ting om man bara är händig. Det är ju du. Krya på dig och lycka till hos sjukgymnasten 🤗🤗

#6 / / home2tiny:

Äntligen fick vi en riktig sommarkväll igår, som jag längtat efter det..... Det här blås och regnvädret har inte på något sätt varit kul..... Jag bor strax norr om Halmstad i ett litet samhälle som heter Harplinge. Kramisar Tina

#7 / / elin:

Fint sovrum du har!<3

#8 / / Mirre:

Ja tänk att pengarna ska vara så avgörande. Men bra att du går hos sjukgymnast

#9 / / LIL BABUSTYLE - Here's my story:

Själv älskar jag åska 😊

#10 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Vad tråkigt med vädret :(
Nu vill vi ha sol och värme!!

#11 / / Boel:

Hoppas träningen kommer kännas bra!

#12 / / Johanna Utterberg:

Tråkigt att ni haft så dåligt väder, här har det varit stekhett i två dagar nu och det känns väldigt härligt :) Kram

#13 / / Eva`s blogg:

Go kväll snäckan , hoppas du har det bra å solen skiner på dig :) kram å fin kväll

#14 / / Amanda:

Härliga bilder :)

#15 / / MALIN:

Jag är heller inte något stort fan av åska.... Kram

#16 / / Jennifer Queen:

Vi har haft sol och 19 grader idag :D
Usch jag är livrädd för åska :O

#17 / / Louise:

Va mysigt ni har de! :)

#18 / / Heléna:

Så tråkigt med åskväder :( Vi har haft riktigt fin väder idag så det var perfekt när sonen hade skolavslutning. Håller tummarna för att ni får bättre väder imorgon när ni har skolavslutning! Lycka till med träningen imorgon <3 Håller fortfarande tummarna för rea på sängbottnar och madrasser på MIO :D Kramar <3